PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość... › Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
  • Data: 2006-06-06 11:24:19
    Temat: Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:e63liv$14m4$1@omega.artcom.pl...

    > Z drugiej strony jest dużo niby wykształconych; w najlepszych szkołach a
    > mających problem ze znalezieniem pracy...

    Co nie?:) Obawiam sie, ze to niestety glownie studenci/absolwenci maja
    problem z robota. Co z tego, ze po studiach? Ale bez doswiadczenia. I to
    wszystko tlumaczy. A ci ktorych wchlonelo gdy byl na to czas, maja robote i
    raczej miec ja beda. Lepsza lub gorsza, ale beda. Bo zamiast studiowac
    dziennie, dalismy sie odnalezc i wchlonac, i to teraz procentuje bardziej
    niz studia. Niestety, jakkolwiek chceilibyscie pocieszyc sie, ze jestescie
    wyksztalceni i w ogole oh i ah, to rynek ma swoje prawa i nimi sie kieruje.
    Mozna sie do nich dostosowac, lub chodzic w podartych kapciach. Sad but
    true;)
    pozdr
    /p