PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Date: Wed, 03 Mar 2004 20:52:53 +0100

    miras w wiadomości <c25bcr$opd$1@julia.coi.pw.edu.pl> napisał(a):

    > nie przesadzaj, rownie dobrze mozna to powiedziec o kazdym maniaku w
    > innej dziedzinie.

    > poza tym nie trzeba sie z czyms urodzic, zeby to lubic. sa osoby, ktore
    > sie z tym rodza(tak jak rodza sie z uzdolnieniami jezykowymi,
    > matematycznymi, humanistycznymi), a sa ludzie, ktorzy osiagaja calkiem
    > duzo tylko i wylacznie dzieki ciezkiej pracy.
    Ale nie programiści, jak już pisałem pewne cechy ludzi to tego fachu
    predysponują innych dyskwalifikują.

    > informatyka moim zdaniem do tych dziedzin nie nalezy.
    Nie uogólniaj informatyka to bardzo rozległa dziedzina, a jeśli mówimy o
    programowaniu to trzeba mieć predyspozycje. Pisałem o tym wcześniej.

    > kilka procent wsrod programistow to na pewno elita.
    Kilka procent to programiści, reszta to ludzie znający składnie jakiegoś
    języka programowania.

    > a tak w ogole sleczenie calymi dniami w kodzie jest imho lekko
    > nienormalne.
    A kto Ci powiedział, że programiści to ludzie normalni? Co?
    Moi przyjaciele to w przerażającej części programiści, na imprezach przy
    piwie dyskutujemy o programowaniu... Idąc ulicą mówimy o programowaniu, a
    na wakacje obok śpiwora pakujemy laptopa z C++ (na przykład) na pokładzie.
    To nas relaksuje, odpręża, jak innych stawianie pasjansa w Windowsie.
    Potrafisz to zrozumieć? Na marginesie jak mi dziewczyna zabroniła zabrać
    laptopa na wakacje, to pisałem kod źródłowy długopisem na kartce i go
    analizowałem (w chwilach wolnych od grania w siatkówkę i pluskania się w
    wodzie :P). Zaczynasz łapać? :)

    > wole nawet nie pytac o zycie towarzyskie takiego delikwenta.
    No ja nie narzekam, mam bardzo tolerancyjną dziewczynę (od 6 lat z hakiem),
    ale to już jest zupełnie inny temat.
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius