PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dyplomowa

  • 1. Data: 2006-04-26 20:28:52
    Temat: Praca dyplomowa
    Od: m...@g...com

    Nie mam doswiadczenia i wiedzy odnosnie pracy i kariery, i zastanawiam
    sie, czy praca dyplomowa moze na niej zawazyc? Jakiego rodzaju temat
    pracy dyplomowej moze pomoc pozniej w zatrudnieniu? Studiuje
    informatyke.

    Marcin

  • 2. Data: 2006-04-26 20:38:37
    Temat: Re: Praca dyplomowa
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    nie wazne co w niej bedzie
    ma po prostu robic wrazenie
    i tak twoj przyszly pracodawca bedzie malo wiedzial co w niej jest, malo
    kiedy cie z niej zweryfikuje takze pomysl nad dobrym tematem pracy najlepiej
    jakies nowe technologie

    jak jestes ambitny to zwroc sie do jakiejs firmy o wspolprace czesto w ten
    sposob moza nawiazac kontakt a potem prace

    najlepiej gdyby byla jeszcze po obronie ladnie oceniona
    :]

  • 3. Data: 2006-04-26 21:06:07
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e2olof$gff$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

    > nie wazne co w niej bedzie
    > ma po prostu robic wrazenie

    Jeśli nieważne, co w niej będzie, to w jaki sposób miałaby zrobić wrażenie?
    Z powodu ładnej okładki? A może poprzez sam fakt istnienia?

    --
    Nixe

  • 4. Data: 2006-04-27 07:20:18
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > Jeśli nieważne, co w niej będzie, to w jaki sposób miałaby zrobić
    wrażenie?
    > Z powodu ładnej okładki? A może poprzez sam fakt istnienia?

    Z powodu tematu i zagadnień w niej poruszonych.

    pozdr
    sz

  • 5. Data: 2006-04-27 07:40:25
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e2prbi$1f0$1@opal.futuro.pl>
    zasiu <z...@w...to.gower.peel> pisze:

    > Z powodu tematu i zagadnień w niej poruszonych.

    Po co więc piszesz "nie wazne co w niej bedzie"?

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2006-04-27 08:03:49
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    bo taka jestr prawda
    ja sie nigdy nie spotkalem z tym zeby ktos weryfikowal dyplom i co w nim
    jest
    a jezeli juz cos bylo to bylo tylko pytanie o teamat pracy

    jezeli temat jest ladny wspolgra z dzialalnoscia pracodawcy to robi to na
    nim dobre wrazenie

    dopoki za rekrutacje ludzi technicznych beda odpowiedzialni ludzie ktorzy
    otwierajac dyplom na stronie 23 nie sa w stanie zrozumiec ani jednego zdania
    to tak bedzie

  • 7. Data: 2006-04-27 08:35:09
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > Po co więc piszesz "nie wazne co w niej bedzie"?

    zasiu i zasit to dwoch roznych userow:))

    pozdr
    sz

  • 8. Data: 2006-04-27 08:47:32
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    dopoki za rekrutacje ludzi technicznych beda odpowiedzialni ludzie ktorzy
    otwierajac dyplom na stronie 23 nie sa w stanie zrozumiec ani jednego zdania
    to tak bedzie

    dodam ze otwieraja grupe dyskusyjna i rowniez nie potrafia rozroznic
    :]
    ale pewnie ktos napisze ze sie czepiam

  • 9. Data: 2006-04-27 15:27:58
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e2pvns$3am$1@opal.futuro.pl>
    zasiu <z...@w...to.gower.peel> pisze:

    > zasiu i zasit to dwoch roznych userow:))

    Faktycznie, przepraszam :)
    Nie zauważyłam, że nick różni się literką.

    --
    Nixe

  • 10. Data: 2006-04-27 15:30:04
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e2q0f5$71s$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

> [...]
    > jednego zdania to tak bedzie
    >
    > dodam ze otwieraja grupe dyskusyjna i rowniez nie potrafia rozroznic

    Nie dość, że się czepiasz, to jeszcze piszesz od rzeczy.
    Chyba tylko wrodzona ciekawość do poznawania różnorodności ludzkich umysłów
    skłania mnie do wymiany zdań z Tobą.

    --
    Nixe