PracaGrupypl.praca.dyskusje › head hunterzy we Wroclawiu ???

  • 1. Data: 2006-04-26 20:02:25
    Temat: head hunterzy we Wroclawiu ???
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    tyle sie teraz mowi o robocie ze Wroclawiu
    ze moze ktos polecilby z czystym sumieniem jakas firme posrednictwa pracy z
    Wroclawia
    mnie interesuje braznza IT ale innych pewnie inne granze

    xyloo

  • 2. Data: 2006-04-26 20:25:35
    Temat: Re: head hunterzy we Wroclawiu ???
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    powermedia, rinf, hrk, workservice

  • 3. Data: 2006-04-26 21:38:14
    Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl>

    > tyle sie teraz mowi o robocie ze Wroclawiu
    > ze moze ktos polecilby z czystym sumieniem jakas firme posrednictwa pracy z
    > Wroclawia
    > mnie interesuje braznza IT ale innych pewnie inne granze

    Przepraszam, to pytasz o head huntera, czy agencję doradztwa personalnego? Bo to
    IMO nie do końca się zazębia.

    --
    pzdr

    "Całe życie z wariatami"
    [by Pogodno]

  • 4. Data: 2006-04-27 13:13:44
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > Przepraszam, to pytasz o head huntera, czy agencję doradztwa personalnego?
    > Bo to
    > IMO nie do końca się zazębia.

    rozumiem ze head huntera jest dla elity a dla reszty agencje
    niech bedzie ze agencje doradztwa, choc nie wiem czy np rinf jest taka
    agencja i czy mozna ja polecic z czystym sumieniem

    xyloo

  • 5. Data: 2006-04-27 13:28:55
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Xyloo wrote:
    > rozumiem ze head huntera jest dla elity a dla reszty agencje
    > niech bedzie ze agencje doradztwa, choc nie wiem czy np rinf jest taka
    > agencja i czy mozna ja polecic z czystym sumieniem

    We Wrocławiu nie ma agencji doradztwa personalnego z prawdziwego
    zdarzenia, w szczególności IT. Celem tych naszych małych firm jest
    realizowanie bardzo konkretnych umów rekrutacyjnych z pracodawcami
    ("chcemy kolejnych 20 programistów Java za x PLN max"), a nie doradztwo.
    Nie ma też u nas takiego zwyczaju, jak w niektórych zachodnich krajach,
    gdzie rekrutacja specjalistów jest realizowana wyłącznie za
    pośrednictwem agencji HR.

    Jeśli więc wiesz, co chcesz robić, to kontaktuj się bezpośrednio z
    wybranymi przez siebie pracodawcami. Oszczędzisz mnóstwo czasu, a i
    wesoło-niewesołe sytuacje z raczkującymi agencjami HR specjalizującymi
    się we wszystkim i w niczym szczęśliwie Cię ominą. Zajrzyj na
    jobpilot.pl i wybieraj.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 6. Data: 2006-04-27 14:59:22
    Od: sheer <s...@v...pl>

    Xyloo wrote:
    > tyle sie teraz mowi o robocie ze Wroclawiu

    ale oni szukają specjalistów Polaków co robią teraz błyskotliwą karierę w
    Anglii, żeby rzucili to i wrócili pracować tutaj za "miskę ryżu"

    wszystko co stamtąd "lepiej pachnie"

    spoko koleś, tutejszych nadal nie chcą :P

    --
    sheer

  • 7. Data: 2006-04-27 17:15:02
    Od: RBprv <t...@t...test.pl>

    sheer napisał(a):

    > ale oni szukają specjalistów Polaków co robią teraz błyskotliwą karierę w
    > Anglii, żeby rzucili to i wrócili pracować tutaj za "miskę ryżu"
    >
    > wszystko co stamtąd "lepiej pachnie"
    >
    > spoko koleś, tutejszych nadal nie chcą :P

    Gdzieś czytałem że chcą ściągnąć profesorów, doktorów, magistrów tych
    którzy się tam nierealizują. Moim zdaniem taki magister który tam się
    nie realizuje to i u nas do niczego się nie nadaje. Ten co tam się
    realizuje ani myśli tu wracać.

  • 8. Data: 2006-04-27 18:02:22
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    a kto sie realizuje to ani mysli wyjezdzac
    żeby zbierać po murzynach kondomy z trawników

  • 9. Data: 2006-04-27 18:27:16
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    IT KOntrakt

  • 10. Data: 2006-04-27 20:03:18
    Od: "yard" <t...@p...pl>

    Użytkownik "3lancer" <3...@v...pl> napisał w wiadomości
    > IT KOntrakt

    mógłbyś napisać co ci załatwili i za ile?