PracaGrupypl.praca.dyskusje › Termin wypowiedzenia krótszy, niż przewiduej Kodeks pracy

  • 1. Data: 2006-04-26 19:21:01
    Temat: Termin wypowiedzenia krótszy, niż przewiduej Kodeks pracy
    Od: Amigo <amigos_@SPAM_AWAYpoczta.onet.pl>

    Witam!

    Takie pytanie: moja umowa o pracę przewiduje termin wypowiedzenia
    2-tygodnie, jednak z Kodeksu pracy wynika, że w moim przypadku wynosi on
    1 miesiąc (umowa na czas nieokreślony, pracuje niecały rok). Tak się
    składa, że właśnie składam wymówienie i nie jestem pewien, który
    termin mnie obowiązuje. Nadmienię, że z mojego punktu widzenia termin
    2 tygodniowy jest korzystniejszy.

    Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

    Piotrek