PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 10:12:41 +0100

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    news:20031112005700.28dc434c.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > a co to ma do rzeczy? czy Pan jojczacy na Tesco podal swoje
    > wyksztalcenie i ile go to ksoztowalo?

    To ma tyle do rzeczy, ze wiele sie zmienilo. Kiedys zdibyc wyzsze
    wyksztalcenie bylo znacznie latwiej. Lata 90 wogole to byly inne czasy
    dlatego o to pytam. Teraz dodaj sobie np. koszty szkoly jezykow obcych
    jakies kursy i robi sie naprawde nieciekawie. Twierdze, ze nie masz pojecia
    o czym piszesz. Nie znasz realiow i zarzucasz ludziom biernosc siedzac w
    cieplym fotelu. Mi nie chodzi jedynie o goscie ktory rozpoczal watek - w
    jego sytuacji sa cale rzezsze ludzi - zapewniam Cie wielu z nich nie czeka z
    zalozony rekami.