PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 09:30:56
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tuMEk" <t...@i...com> napisał w wiadomości
    news:3fb0fd88@news.vogel.pl...

    > # z umowy w sieci (stanowisko kierownicze) NIE mozesz zrezygnowac CHYBA ze
    > poniesiesz koszty [nie chce tu w szczegoly wchodzic].MOZESZ zrezygnowac
    > (odejsc)po kilku latach. Po drugie fakt ze podpisujac sie pod czyms takim

    Bzdury wypisujesz! Kodeks pracy czytał?
    Art 55, par. 1: "Pracownik może rozwiązać umowę o pracę w trybie określonym
    w § 1 także wtedy, gdy pracodawca dopuścił się ciężkiego naruszenia
    podstawowych obowiązków wobec pracownika; w takim przypadku pracownikowi
    przysługuje odszkodowanie w wysokości wynagrodzenia za okres wypowiedzenia,
    a jeżeli umowa o pracę została zawarta na czas określony lub na czas
    wykonania określonej pracy - w wysokości wynagrodzenia za okres 2 tygodni."

    No chyba, że pracodawca NIE dopuścił się ciężkiego naruszenia prawa - w
    takim przypadku o czym ta dyskusja?
    yamma