PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 09:23:26
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "MERA" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >po pierwsze: nikt tych ludzi POD KARA SMIERCI nie >zmusza do wykonywania
    pracy w nadgodzinach.
    >robia to, bo chca wiecej zarobic.
    >w obozach przypominam wiezniow zabijano za >najmniejsze nieposluszenstwo.

    hm.., chodzilo mi o wymiar godzin, a po za tym i tak w TESCO, przy
    najmniejszym przewinieniu dostaje sie nagane, potem jeszce dwie ngany i
    upomnienie i ci dziekuja za prace z zwolnieniem dyscyplinarnem, a wierz mi,
    bo widzialem na wlasne oczy takie upomnie nie i ngany mozna dostac w czter
    dni, w niwcaly tydzien, mnie chiano wreczyc w tym samym dniu nagane i
    upomnienie. Potem lecisz z pracy bez prawa do zasilku z starconym latami
    pracy, bo nikt cie nie zatrudni, zasilku nie da bo masz dyscyplinarke w
    papierkach. Czy to jest takie wesloe??? Tak mozna sie tylko powiesic, i na
    to samo wychodzi, czy zabije cie ktos, czy sam, to jest juz koniec pracy.
    Inna sprawa jak sie stracilo tylko kilka miesiecy, bo az tak nie zal. TESCO
    robi wszystko aby pozbyc sie ludzi z bylego HIT'a, bo ludzie po hicie maja
    umowy na czas nieokreslony, a to TESCO sie nie podoba, gdyz trudno jest
    zwonic ludzi z umowa stala, a pracuja juz tam 7, czy tez 10 lat, wiec trzeba
    pisac nagany aby ich zwolnic, kto wyczuje pismo nosem, to sie zwalnia sam,
    jak nie zdazy to traci 7 lat pracy, bez prawa do zasilku. Kazano mi tez tak
    robic, ale nie dalem sie. Nagane mozna bylo dostac nawet za to, ze palety
    nie wstawilo sie na czas do magazynu - jest to nie wykonanie polecenia
    sluzbowego i nikogo nie obchodzi, ze w tym czasie klient chial sie o cos
    spytac, albo zeby mu pomóc.

    dlatego uzywanie TAKIEGO porownania bardzo zle swiadczy o Tobie.

    > tego nie przezylo to mówi sie ze ktos jest glupi. NIE ZYCZE CI ABYS MIALA
    > KIEDYS TAKA PRACE. Trzeba cos przezyc, aby o tym pisac, moja babcia mi
    > opowiadal jak jest w obozie, byla to ciezka praca, ale nie zrozumialas
    > aluzji co do ilosci godzin, widocznie lubisz krytykowac, a nierowac sie
    > wspólczuciem. Wspanial z ciebie jest? bedzie? matka.

    .... i takie osobiste przytyki tez zle swiadcza o Tobie.

    jak braknie argumentow to schodzimy na poziom ad personam, co?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun