PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 09:25:49
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    news:20031112010105.2fd57c09.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > no dobrze, ale powiedz mi do czego zmierzasz? ze cala bardziej
    > inteligentna i umiejaca sie ustawic reszta ma im doplacac do
    > miesiecznego budzetu?

    Nie.

    > Bieda byla, jest i zawsze bedzie.
    > bo ludzie nie sa wcale "rowni", jak chcieli tego komunisci.

    No wlasnie, zauwaz, ze stosujesz rowna miarke, do nierownych ludzi. Zauwaz,
    ze ja niczego nie postuluje, nie zadam podwyzszenia podatkow itp. Zwracam Ci
    jedynie uwage, gdzie czynisz blad. Nie mozna po prostu krzyczec na
    wszystkich, ze sa tumany, nieroby albo, ze sami sa sobie wini. To poprostu
    czesto jest nieprawda. Czasami nawet ludzie z dobrym wyksztalcenie i duza
    doza determinacji niewiele moga zdzialac.