PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 09:55:16
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:

    > To ma tyle do rzeczy, ze wiele sie zmienilo. Kiedys zdibyc wyzsze
    > wyksztalcenie bylo znacznie latwiej. Lata 90 wogole to byly inne czasy
    > dlatego o to pytam. Teraz dodaj sobie np. koszty szkoly jezykow obcych
    > jakies kursy i robi sie naprawde nieciekawie. Twierdze, ze nie masz
    > pojecia o czym piszesz. Nie znasz realiow i zarzucasz ludziom biernosc
    > siedzac w cieplym fotelu. Mi nie chodzi jedynie o goscie ktory
    > rozpoczal watek - w jego sytuacji sa cale rzezsze ludzi - zapewniam
    > Cie wielu z nich nie czeka z zalozony rekami.

    No i Ci co nie czekaja z zalozonymi rekami predzej czy pozniej polepsza
    swoja sytuacje.

    reszta bedzie dalej jojczyc.

    Nie twierdze, ze sytuacja w ktorej ja sie znalazlam byla identyczna do
    tej, ktora ma Pan Jojczacy.
    Byla _podobna_.

    ja tez stalam przed alternatywa: jojczyc i zwalac na system, ze nie moge
    dostac przyzwoitej pracy, albo zaczac cos robic.
    Wybralam to drugie i uwazam, ze zrobilam slusznie.

    Podobny wybor polecam wszystkim Jojczacym.

    Na koniec jeszcze pytanie: jak myslisz, co jest prostrze w realizacji:
    zlikwidowac bezrobocie w Polsce, czy przeniesc sie tam, gdzie bezrobocie
    jest male?
    zauwaz, ze nawet w samej Polsce bezrobocie nie rozklada sie rownomiernie
    w calym kraju.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun