PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 10:41:56
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    news:20031112015118.5bb67234.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    > On Wed, 12 Nov 2003 10:17:55 +0100
    > "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:
    >
    > [..]
    >
    > Czy Ty naprawde nie widzisz, ze taka strategia prowadzi DONIKAD?

    Tyle, ze ja nie ograniczam spojrzenia do konca wlasnego nowa. Twierdze, ze
    jesli cos sie dzieje niedobrego/bezprawnego nalezy to naglasniac (Ty wolisz
    okreslenie jojczyc). Wiele spraw dzieki temu ma szanse sie zmienic. Nawet
    jesli temu gosciowui bezposrednio niewiele to da (co nie musi byc prawda) -
    ziarnko do ziarnka, moze zmienic sie cos bardziej ogoleniejszego. Jesli jest
    bezprawie, nie nalezy go ignorowac, wszyscy powinni o tym wiedziec - wowczas
    czyniacy je ma szanse sie opamietac, nie w ten to w inny sposob.