PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 09:59:49
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:

    > No wlasnie, zauwaz, ze stosujesz rowna miarke, do nierownych ludzi.
    > Zauwaz,

    gdzie ta miarke stosuje?

    > ze ja niczego nie postuluje, nie zadam podwyzszenia podatkow itp.
    > Zwracam Ci jedynie uwage, gdzie czynisz blad. Nie mozna po prostu
    > krzyczec na wszystkich, ze sa tumany, nieroby albo, ze sami sa sobie
    > wini. To poprostu czesto jest nieprawda. Czasami nawet ludzie z dobrym
    > wyksztalcenie i duza doza determinacji niewiele moga zdzialac.

    Nie krzycze, ze ktos jest tuman albo nierob. Zwracam uwage jedynie na
    to, ze MIMO fatalnej sytuacji na rynku jojczenie do niczego nie
    doprowadzi (poza zniecheceniem i ew. frustracja) i ze osoba
    odpowiedzialna za skutki podjecia danej decyzji jest ta, ktora ta
    decyzje podjela.

    owszem, mogla to zrobic pod wplywem takich a nie innych okolicznosci,
    ale nie ulega watpliwosci, ze to TA OSOBA a nie nikt inny.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun