PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 01:03:33 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "MERA" <m...@c...pl> wrote:

    > A jak wytlumaszcysz 16, 18 godzinna prace. Lato jest krytykowac, ale jak sie

    po pierwsze: nikt tych ludzi POD KARA SMIERCI nie zmusza do wykonywania pracy w
    nadgodzinach.
    robia to, bo chca wiecej zarobic.
    w obozach przypominam wiezniow zabijano za najmniejsze nieposluszenstwo.

    dlatego uzywanie TAKIEGO porownania bardzo zle swiadczy o Tobie.

    > tego nie przezylo to mówi sie ze ktos jest glupi. NIE ZYCZE CI ABYS MIALA
    > KIEDYS TAKA PRACE. Trzeba cos przezyc, aby o tym pisac, moja babcia mi
    > opowiadal jak jest w obozie, byla to ciezka praca, ale nie zrozumialas
    > aluzji co do ilosci godzin, widocznie lubisz krytykowac, a nierowac sie
    > wspólczuciem. Wspanial z ciebie jest? bedzie? matka.

    .... i takie osobiste przytyki tez zle swiadcza o Tobie.

    jak braknie argumentow to schodzimy na poziom ad personam, co?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun