PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie znajde?

  • 1. Data: 2005-01-19 17:27:52
    Temat: Pozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie znajde?
    Od: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam szanownych forumowiczów
    Mam zamiar podac mojego byłego pracodawce do sądu pracy za niewypłacenie
    zaległych pieniedzy za wypłate i urlop którego nie wykorzystałem. Złożyłem juz
    wniosek o kontrole do PIPu ale chce odszkodowanie za straty poniesione w
    wyniku przeciagającego sie terminu zapłaty. Wie ktos moze gdzie znajde wzorce
    pozwów do sądu pracy na których mógłbyn sie wzorowac jak bede pisał ?

    Pozdrawiam
    Cz3s

  • 2. Data: 2005-01-19 19:15:16
    Od: Mikin <m...@v...pl>

    cz3s napisał(a):
> [...]
    > pozwów do sądu pracy na których mógłbyn sie wzorowac jak bede pisał ?

    wyslaem na priva
    byc moze sie przyda
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-01-19 19:19:46
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Mikin] - 2005-01-19 20:15:

    > wyslaem na priva

    Nie bądź wiśnia ;) Rzuć linka na grupę. W końcu do tego ona służy.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 4. Data: 2005-01-19 19:29:41
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik "cz3s" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wzorce
    > pozwów do sądu pracy na których mógłbyn sie wzorowac jak bede pisał ?

    też się do tego przymierzam, wysyłałeś do niego jakieś ponaglenia typu że
    pójdziesz do sądu?

    pozdr.

  • 5. Data: 2005-01-19 20:24:21
    Od: Mikin <m...@v...pl>

    Pe.Ka napisał(a):
    > From: [Mikin] - 2005-01-19 20:15:

    > Nie bądź wiśnia ;) Rzuć linka na grupę. W końcu do tego ona służy.

    ta sa pliki... :/
    pozdr

  • 6. Data: 2005-01-19 20:26:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Mikin] - 2005-01-19 21:24:

    > ta sa pliki... :/

    Prześlij to wystawię. Będzie kiedyś ktoś guglał to znajdzie.

  • 7. Data: 2005-01-20 16:57:10
    Temat: Re: Pozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie zna
    Od: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>

    cyrusNew napisałem mailem i wysłałem wielokrotnie , ale nie pisałem że pójde
    do sądu czy naśle PIP bo to nie miałoby sensu , tego gościa po prostu nic nie
    rusza , bo spraw w sądzie to on juz troche ma a PIP u niego gościł
    wielokrotnie. W tym tygodniu wysłalem do PIPu zgłoszenie i prośbę o kontrole .
    Mam nadzieje ze to podziała i że bedzie miał nakaz zapłaty przez ta instytucję
    bo ja jako szary obywatel mógłbym mu jedynie zrobić krzywde fizycznie :) ale
    nie jestem troglodytą wiec nie stosuje takich metod. Jak dostane oświadczenie
    z PIPu to wtedy ide do sądu i rządam odszkodowania i odsetek za zwłokę. Nie
    wiem ile moge rządać wiec bede sie musial skoczyć do prawnika z tym. Stała sie
    to moja priorytetowa sprawa i postanowiłem sobie ze do kiedy bede w polsce i
    jeśli ktoś bedzie się mnie starał mnie okantować to nie bede siedział cicho
    tylko "prawnie" postaram sie go załatwić i tak mi dopomóż Bóg. Amen :)

    Pozdro Cz3s

  • 8. Data: 2005-01-22 17:12:21
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

> [...]
    > cicho
    > tylko "prawnie" postaram sie go załatwić i tak mi dopomóż Bóg. Amen :)

    dzięki za informacje, myślę że zacznę od wysłania ponaglenia, mam teraz nową
    prackę i nawet pracodawca nie dopytywał się czemu w poprzedniej pracowałem
    tylko 2 miesiące. Trzeba pilnować swego i walczyć z cwaniakami!

    pozdr, cyrusNew