PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozszerzenie możliwości grupy dyskusyjnej

  • 1. Data: 2005-01-19 12:46:01
    Temat: Rozszerzenie możliwości grupy dyskusyjnej
    Od: "komentuj.pl" <k...@k...pl>

    Wszystkich użytkowników grupy "pl.praca.dyskusje" zapraszamy
    do korzystania z systemu KOMENTUJ.PL i podzielenia sie swoimi
    opiniami i doświadczeniami związanymi z :

    - procesem rekrutacji i warunkami pracy w konkretnych firmach
    - jakościa usług konkretnych agencji pośrednictwa pracy

    W ramach darmowego systemu Komentuj.pl, każdy użytkownik może
    dodać komentarz dla dowolnej strony istniejącej w internecie
    lub sprawdzić komentarze innych internautów.

    Internauci mają więc wreszcie do dyspozycji skuteczne narzędzie,
    które pozwoli im min. na ostrzeganie się przed nieuczciwymi firmami,
    np. łamiącymi prawa pracownicze.

    www.komentuj.pl

  • 2. Data: 2005-01-19 13:51:25
    Temat: Re: Rozszerzenie możliwości grupy dyskusyjnej
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 13:46:01 +0100, komentuj.pl <k...@k...pl>
    napisał:

    > Internauci mają więc wreszcie do dyspozycji skuteczne narzędzie,
    > które pozwoli im min. na ostrzeganie się przed nieuczciwymi firmami,
    > np. łamiącymi prawa pracownicze.
    >
    > www.komentuj.pl

    Wtyczka jest chyba wylacznie do IE. W Operze sie nie zainstalowala.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-01-19 14:05:16
    Od: "komentuj.pl" <k...@k...pl>

    Tak, wtyczka działa wyłącznie dla IE, natomiast nie jest wymagana do
    korzystania z systemu.

    pozdrawiamy

  • 4. Data: 2005-01-19 14:20:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 15:05:16 +0100, komentuj.pl <k...@k...pl>
    napisał:

    > Tak, wtyczka działa wyłącznie dla IE, natomiast nie jest wymagana do
    > korzystania z systemu.

    To piszcie IE a nie "przegladarka".
    Bez wtyczki jest to bardzo nieporeczne.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2005-01-19 15:41:52
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "komentuj.pl" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - procesem rekrutacji i warunkami pracy w konkretnych firmach
    > - jakościa usług konkretnych agencji pośrednictwa pracy

    Komentuj.pl ma dla mnie te wade, ze nie jest tematyczny. Przejrzalam te
    niewielkie na razie ilosci komentarzy i jest tam wszystko - sklad kremu
    avonu, trudnosc wyszukiwania w portalu wyborczej, opinie użytkowniow o
    mbanku i pochwala strony o Fordzie Escorcie. Grupy dyskusyjne maja to do
    siebie, ze sa wyraznie stematyzowane i pomijajac spamy (z ktorymi nie jest
    tak zle na grupach nieogloszeniowych) nie musze tracic czasu na przegladanie
    tekstow (nawet samych tytulow) spoza tematu, ktory mnie interesuje. A taki
    mbank mozna skomentowac ze strony klienta, pracownika, funkcjonalnosci
    strony, kampanii reklamowej i pod katem dziesiatki innych tematow. Na Sieci
    czas sie bardzo liczy, wiec sugerowalabym wyszukiwanie i po stronach, i po
    tematyce, bo temu chaosowi nie wroze duzej popularnosci, zwlaszcza jak sie
    pojawi wieksza ilosc postow o wszystkim. Narzedzie dobre wlasciwie tylko dla
    duzych firm, ktore w razie powodzenia by mialy pelny raport o opiniach na
    ich temat w jednym miejscu :) ale w Sieci raczej sie nie da dokonac Wielkiej
    Centralizacji wymiany opinii.

    I.

  • 6. Data: 2005-01-19 15:53:29
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    O fajny pomysł, zaraz tam zaglądne i ocenie ;) Ale sądze że wszystko będzie
    ok ;)

    Shady

  • 7. Data: 2005-01-19 16:04:38
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Czy ja dobrze rozumiem że by skomentować jakaś firmę trzeba dodać jej adres
    www...? Nie można ot tak założyć topicu "tu komentuje cos tam coś tam"?