PracaGrupypl.praca.dyskusje › Instalacja serwera - cena?

  • 1. Data: 2005-01-19 12:41:34
    Temat: Instalacja serwera - cena?
    Od: RAG <r...@f...ftj.agh.edu.pl>

    Robi? dla jednej instytucji serwer. Zainstalowa?em LINUXa, maskarad?/NAT,
    DNSa dla domeny, serwer poczty + IMAP + webmail. Teraz robi? jeszcze
    dynamiczny serwis WWW zarz?dzalny przez WWW. Sprz?t jest w ca?o?ci ich,
    oprogramowanie u?y?em GNU.

    Jak? cen? powinienem za??da? za wykonanie? A ile za administracj?
    (powiedzmy, na miesi?c)?

    Szuka?em troch? na sieci, ale tam s? najcz??ciej cenniki firm, kt?re
    maj? w?asny sprz?t i oferuj? serwery wirtualne, wi?c nie bardzo jest
    prze?o?enie.

    rag

  • 2. Data: 2005-01-19 12:49:23
    Temat: Re: Instalacja serwera - cena?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 19 Jan 2005 12:41:34 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, RAG
    napisał(a):

    > Szuka?em troch? na sieci, ale tam s? najcz??ciej cenniki firm, kt?re
    > maj? w?asny sprz?t i oferuj? serwery wirtualne, wi?c nie bardzo jest
    > prze?o?enie.

    Patrzac na to jak potraktowales tematyke kodowania, to osobiscie nie
    chcialbym byc wlascicielem tego serwera.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2005-01-19 15:36:40
    Od: "Sebastian" <s...@s...pl>

    Popraw kodowanie, zapytaj lepiej ludzi na pl.comp.networking.

    pozdrawiam

    Sebastian

  • 4. Data: 2005-01-19 15:40:00
    Od: RAG <r...@f...ftj.agh.edu.pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Patrzac na to jak potraktowales tematyke kodowania, to osobiscie nie
    > chcialbym byc wlascicielem tego serwera.

    Masz oczywiscie racje, tyle ze:
    1) Nie instalowalem tam newsow ;)
    2) Nie o to pytalem ;)

    W kazdym razie dzieki za zyczliwa pomoc ;)

    rag

  • 5. Data: 2005-01-19 16:21:20
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 19.01.2005 RAG <r...@f...ftj.agh.edu.pl> napisał/a:
    > Jak? cen? powinienem za??da? za wykonanie? A ile za administracj?
    > (powiedzmy, na miesi?c)?

    Masz dwa wyjścia:
    !) ustal stawkę godzinową, policz ile czasu to robiłeś. dodaj do tego
    20% i te 20% przeznacz na dodotowanie oprogramowania GNU/GPL, ktorego
    uzyles
    @) zajrzyj tutaj: http://zlobek.tcz.wroclaw.pl/dzial.php3?dzial=17.
    Jest orientacyjny cennik.

    Administracja... był wątek o informatyku-serwisancie. Przeczytaj.

    pozdrawiam,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    We're just too pretty for God to let us die.

  • 6. Data: 2005-01-19 20:32:57
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 13:49:23 +0100, Kapsel napisał(a):

    > Patrzac na to jak potraktowales tematyke kodowania, to osobiscie nie
    > chcialbym byc wlascicielem tego serwera.

    Dokładnie o tym samym pomyślałem....
    Administrator, który nie ma zielonego pojęcia o kodowaniu.
    ...czyżby iso-8859-2 ?...

    Nie chciałbym spotkać takiego admina...

  • 7. Data: 2005-01-19 23:15:36
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cslkhu$7lp$1@srv.cyf-kr.edu.pl RAG
    <r...@f...ftj.agh.edu.pl> pisze:

    > Jak? cen? powinienem za??da? za wykonanie? A ile za administracj?
    > (powiedzmy, na miesi?c)?
    Bierz ile sie da jednarazowo.
    Już sama konfiguracja Twojego czytnika news pozwala domyślać się jakości
    całej tej roboty. Więc IMO nie będzie żadnej miesięcznej administracji,
    tylko lawina reklamacji.
    Powtarzam - bierz ile się da jeśli Ci sumienie pozwala i zatrzyj za sobą
    wszelkie ślady. :-/

    Jotte