PracaGrupypl.praca.dyskusjePozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie znajde? › Re: Pozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie zna
    From: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie zna
    Date: Thu, 20 Jan 2005 16:57:10 +0000 (UTC)

    cyrusNew napisałem mailem i wysłałem wielokrotnie , ale nie pisałem że pójde
    do sądu czy naśle PIP bo to nie miałoby sensu , tego gościa po prostu nic nie
    rusza , bo spraw w sądzie to on juz troche ma a PIP u niego gościł
    wielokrotnie. W tym tygodniu wysłalem do PIPu zgłoszenie i prośbę o kontrole .
    Mam nadzieje ze to podziała i że bedzie miał nakaz zapłaty przez ta instytucję
    bo ja jako szary obywatel mógłbym mu jedynie zrobić krzywde fizycznie :) ale
    nie jestem troglodytą wiec nie stosuje takich metod. Jak dostane oświadczenie
    z PIPu to wtedy ide do sądu i rządam odszkodowania i odsetek za zwłokę. Nie
    wiem ile moge rządać wiec bede sie musial skoczyć do prawnika z tym. Stała sie
    to moja priorytetowa sprawa i postanowiłem sobie ze do kiedy bede w polsce i
    jeśli ktoś bedzie się mnie starał mnie okantować to nie bede siedział cicho
    tylko "prawnie" postaram sie go załatwić i tak mi dopomóż Bóg. Amen :)

    Pozdro Cz3s