PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student praca na wakacje w Anglii?

  • 1. Data: 2005-01-19 12:32:50
    Temat: Student praca na wakacje w Anglii?
    Od: devil <devil_24@bezzzsapmuu_gazeta.pl>

    Planuje wyjazd na wakacje do Wielkiej Brytanii do pracy. I w związku z
    tym mam pytaine do grupowiczów, którzy mają już jakieś doświadczenie w
    takiej pracy. Jakiego pośrednika by polecili, który jest już sprawodzony
    i godny zaufania? Drugie moje pytanie dotyczy zarobków i kosztów
    utrzymania. Na jakie zarobki tygodniowo, po odliczeniu wszelkich opłat
    za mieszkanie i podatków można liczyć? Z góry dziękuje za wszelkie
    informacje.

  • 2. Data: 2005-01-19 12:49:54
    Temat: Re: Student praca na wakacje w Anglii?
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "devil" <devil_24@bezzzsapmuu_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakie zarobki tygodniowo, po odliczeniu wszelkich opłat za mieszkanie i
    > podatków można liczyć? Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
    Zalezy gdzie pracyjesz i jakie masz doswiadczenie. Jesli to hotel to
    najczesciej dostajesz live in , czyli mieszkanie i szame gratis. W hotelu
    jest bardzo duzo dobrego jedzenia wyrzucane. Jak trafisz na dobry hotel to
    wyjedziesz tlusciutki ale moze sie zdazyc, ze beda ci szczedzili jedzenia.
    Posrednikow nie znam ale roznie to bywa, ja sobie zaltwialem sam prace i 2
    razy mi sie udalo

  • 3. Data: 2005-01-20 10:11:04
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > ja sobie zaltwialem sam prace i 2 razy mi sie udalo

    ale zalatwiales sobie bedac juz tam na miejscu czy z Polskie przez net ???
    tez sie wybieram(zastanawiam sie pomiedzy GB a USA) i dlatego jestem
    ciekawa Twoich doswiadczen
    pozdrawiam
    quirky

  • 4. Data: 2005-01-20 11:11:08
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "quirky" <q...@W...pl> wrote in message

    > ale zalatwiales sobie bedac juz tam na miejscu czy z Polskie przez net ???
    > tez sie wybieram(zastanawiam sie pomiedzy GB a USA) i dlatego jestem

    polecam GB ze wzgledu na mniejsze koszty podrozy (ale uwaga: wysokie koszty
    utrzymania! :) i znikome formalnosci zwiazane z pobytem i legalna praca.
    (co nie oznacza, ze odradzam usa, po prostu wiecej zachodu i kosztow)

    marek

  • 5. Data: 2005-01-20 22:36:11
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "quirky" <q...@W...pl> napisal w wiadomosci

    > ale zalatwiales sobie bedac juz tam na miejscu czy z Polskie przez net ???
    > tez sie wybieram(zastanawiam sie pomiedzy GB a USA) i dlatego jestem
    > ciekawa Twoich doswiadczen
    Przez Necik . Za drugim razem jest duuzo latwiej bo masz doswiadczenie juz i
    jest sie czym pochwalic. Polcam UK, mozliwosc leglnej pracy i mozna powolac
    sie na prawo + niskie koszty podrozy tanimi liniami. Znajomy zalatwial w
    agencji w londynie. Jak znasz angielski dobrze to nie ma problemu z praca.
    Agencja niezla rzecz ale praca niestabilna/ zlecienia na budowie, / bardziej
    polecam hotele. W tym roku pewnie tez sie wybiore ale jeszcze nie wiem gdzie
    i do jakiego kraju. Niedlugo opublikuje stronke z poradami dla
    wyjezdzajacych do GB i moimi doswiadczeniami to zapraszam. Linka umieszcze
    na serwerze grup: PS pracy szukaj miedzy marcem a majem potem i przedtem
    malo odpowiedzi. Chodzi oczywiscie o okres wakacyjny. Jak mozesz zostac
    powyzej 3 miesiecy (napisz w CV) twoje sznase rosna o 200 % ). Reszta na
    stronce wraz z adresami jak i gdzie szukac. zApraszam wkrotce.

    pozdrawiam,

    MW

  • 6. Data: 2005-01-20 23:59:42
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > Reszta na
    > stronce wraz z adresami jak i gdzie szukac. zApraszam wkrotce.
    >
    > pozdrawiam,

    super
    czekam w takim razie na stronke :)

    pozdrawiam serdecznie