PracaGrupypl.praca.dyskusjePopyt i podaz na rynku pracy › Re: Popyt i podaz na rynku pracy
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Popyt i podaz na rynku pracy
    Date: Thu, 27 Jan 2005 21:17:30 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@cba226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:11rajdxphijxy$.1vmg47ec5x8p9.dlg@40tude.net...
    > Hej,
    > Czytam i czytam i jakos nijak nie moge pojac absurdu sytuacji. Z jednej
    > strony mamy podaz z drugiej popyt na rynku pracy. Z jednej strony 20%
    > bezrobocie a z drugiej lamenty ze strony pracodawcow ze nie ma
    > pracownikow.
    > Rzecz wydawaloby sie absurdalna i A. Smith chyba sie w grobie przewraca ze
    > nijak krzywa popytu i krzywa podazy nie maja ochoty sie spotkac jak to
    > zaklada teoria. Keynes za to pewnie zaciera rece ze mial racje - rownowaga
    > zapewne zostanie osiagnieta ale juz nie za naszego zywota. Co zatem musi
> [...]

    Nareszcie coś rozsądnego!
    Tylko widzisz, pracodawca ma za mało do powiedzenia (nic)
    stworzono system oparty na pieniądzach i nie ma na to silnych.
    Pieniądz miał ułatwiać wymianę a co stworzył, niewolnictwo!
    Wszyscy wiedzą że miejsca pracy a także pracodawców tworzy rynek
    tylko zachodzi pytanie, komu zależy na tym aby było dobrze?
    Ani rządowi ani związkom a tym bardziej politykom i innym złodzieją.
    Każdemu ko próbuje podważyć ten system zarzuca sie wszystko
    od socjalu przez głupoty do nie wiadomo czego.
    Rozwiązanie jest bardzo proste i szybkie.

    Józek