PracaGrupypl.praca.dyskusjePopyt i podaz na rynku pracy › Re: Popyt i podaz na rynku pracy
  • Data: 2005-01-27 21:09:42
    Temat: Re: Popyt i podaz na rynku pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 27 Jan 2005 19:57:03 +0100, "Michaił GawłOFF"
    <h...@y...com> zakodował:

    >W polsce opodatkowanie pracy jest najdroższe na ?wiecie. Z samego podatku
    >rentowego do budrzetu państwa trafia co roku 30 Miliardów zł to tyle ile

    Do "budrzetu" (cokolwiek to jest) z podatku rentowego nic nie trafia,
    bo nie ma takiego podatku

    >Jak pracodawca zatrudni pracownika i daje mu 2000zł to 3200zł musi zapłacic
    >Budrzetowi.

    Nie wiem kto to Budrzet, ale jeżeli pracodawca płaci pracownikowi na
    rękę na podstawie umowy o pracę 2000PLN to w sumie, razem ze wszystkim
    kosztuje to 3574PLN. Nie jest to mało, ale do 5200PLN jeszcze duuużo
    brakuje - więc nie wiem, skąd ten Budżet ma dostać te swoje 3200PLN.
    http://praca.onet.pl/kalkulator.html

    >wareszawie to to jest tak jak bys zarabiał w kielcach 500zł. Juz samo
    >wynajecie mieszkania hehehhe(kawalerki malutkiej) kosztuje 800zł :) jak
    >dobrze sie trafi.

    No to masz 800PLN - koszt wynajęcia kawalerki w Kielcach. A gdzie
    jeszcze przynajmnie następne 1K PLN, żeby zrównoważyć Twoje równanie?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded