PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podryw na prace

  • 1. Data: 2003-07-23 14:16:30
    Temat: Podryw na prace
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Nie wiem co sie dzieje w tym kraju, naprawde..
    Pracuje juz 7 lat, a wlasciwie teraz nie pracuje bo szukam juz 5 miesiac.
    Wygladam mlodo wiec wciaz biora mnie za studentke.
    No i wlasnie.
    Miesiac temu w centrum handlowym zaczepil mnie dobrze ubrany mezczyzna z
    propozycja pracy jako modelki.
    Potem okazalo sie ze mezczyzna ten jest dyrektorem w znanej tutaj firmie
    informatycznej.

    I druga sytuacja, kika dni temu szlam sobie ulica i zaczepil mnie mezczyzna
    mowiac ze jest dyrektorem sprzedazy w firmie niopodal i spytal czy nie
    chcialabym pracowac jako przedstawiciel handlowy.

    Dalej jestem bez pracy i tak sie zastanawiam czy take zaczepianie na ulicy
    jest szerzej stosowane czy ja ostatnio mam jakiegos pecha?
    Jakos nigdy wczesniej mi sie zdarzaly takie sytuacje a teraz jedna za
    druga...
    Jestem informatykiem i nie blondynka ;-))))
    Wiem, że tu w wiekszosci wypowiada sie plec przeciwna, ale moze kobiety sie
    jakies znajda i wypowiedza.

    Pozdrawiam
    BaM

  • 2. Data: 2003-07-23 14:47:00
    Temat: Re: Podryw na prace
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    >nie pracuje bo szukam juz 5 miesiac.
    > Wygladam mlodo wiec wciaz biora mnie za studentke.

    > Jestem informatykiem i nie blondynka ;-))))

    ;) ... a w czym się specjalizujesz w "informatyce" i jakie miasto?

  • 3. Data: 2003-07-23 15:03:59
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > Jestem informatykiem i nie blondynka ;-))))
    > Wiem, że tu w wiekszosci wypowiada sie plec przeciwna, ale moze kobiety

    Nie jestem kobietą, ale chyba nie ma na co narzekać. Jeszcze chociaż przez
    kilka lat masz jakąś alternatywę, o ile to poważne propozycje ;)
    Pozd

  • 4. Data: 2003-07-24 08:35:04
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    > ;) ... a w czym się specjalizujesz w "informatyce" i jakie miasto?

    A co? Jakas oferta pracy? ;)))))))))))))))))
    Bylam przez 6 lat adminem w banku. Unix, Windows, SQL i użytkownicy. ;-)
    Ale ze wzgledu na calkowity brak odzewu na moje aplikacje w branzy porzucam
    informatyke. Skonczylam sobie dodatkowo ekonomie i tu przynajmniej niewielki
    odzew jest....

  • 5. Data: 2003-07-24 08:36:53
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nie jestem kobietą, ale chyba nie ma na co narzekać. Jeszcze chociaż przez
    > kilka lat masz jakąś alternatywę, o ile to poważne propozycje ;)
    > Pozd

    Jak widac niepowazne.. Tak jak dyrektor jednego z dzialow powaznej firmy
    informatycznej udajacy pracownika agencji modelek...

  • 6. Data: 2003-07-24 08:49:34
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jak widac niepowazne.. Tak jak dyrektor jednego z dzialow powaznej firmy
    > informatycznej udajacy pracownika agencji modelek...

    Cóż...sama zapowiedz żeś fajna laska sprawiła, że Piotrek się interesuje :)
    Zepnij włosy, szerokie spodnie, luźne bluzy...moze bedą z Tobą rozmawiać a
    nie Cie jeść (oczami). Na mnie nie licz , mniam, mniam :)
    Pozd

  • 7. Data: 2003-07-24 09:22:55
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

> [...]
    > Zepnij włosy, szerokie spodnie, luźne bluzy...moze bedą z Tobą rozmawiać a
    > nie Cie jeść (oczami). Na mnie nie licz , mniam, mniam :)

    W spietych wygladam lepiej..
    ;)))
    A tak powaznie to bardzo trudno jest wybic sie z haldy dokumentow jakie
    przychodza w odpowiedzi na ogloszenia o prace.
    Ostatnio bylam na rozmowie w Zabrzu gdzie dobra firma dala ogloszenie do GW
    ze potrzebuje kogos do pracy biurowej. Wlasciciel pokazal mi ile przyszlo
    zgloszen. Taka gorka na ponad 90 cm. Na jedno miejsce na Slasku...

  • 8. Data: 2003-07-24 12:22:27
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > ze potrzebuje kogos do pracy biurowej. Wlasciciel pokazal mi ile przyszlo
    > zgloszen. Taka gorka na ponad 90 cm. Na jedno miejsce na Slasku...

    W spiętych lepiej...hmmm...duże oczy...Oj , zeby w moim zawodzie
    potrzebowali ładnych chłopaków, to nawet bym sie ogolił. A tak? W
    technikum - faceci, na studiach- 1 kobieta, w biurach- faceci, na
    budowach-faceci, wyjście z pracy lub jej brak to miła odmiana :). U mojej
    baby w ksiegowosci zatrudnił sie jeden rodzynek. Nie wiem czy mu
    zazdrościc...Nie pojdzie na piwo, nie poklnie na rzad, nuda...tylko o
    Złotopolskich pewnie rozmawiają i o kremach. Ale jest na co oko rzucić po
    takich zabiegach :)))

  • 9. Data: 2003-07-24 12:57:23
    Od: wojo <m...@s...waw.pl>

    zastanawia mnie jedno napisalas:"Bylam przez 6 lat adminem w banku.
    Unix, Windows, SQL i użytkownicy."

    Z takim doswiadczeniem to bezproblemu znajdziesz prace.
    Chyba ze bylas adimnem LAMĄ bo znajac Unixa, SQL to juz masz prace.
    A Ty masz jeszcze 6 lat doświadczenia w Banku!

    POZDRAWIAM
    wojo

  • 10. Data: 2003-07-24 14:16:10
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    BaM <b...@k...chip.pl> wrote:
    > Ale ze wzgledu na calkowity brak odzewu na moje aplikacje w branzy porzucam
    > informatyke. Skonczylam sobie dodatkowo ekonomie i tu przynajmniej niewielki
    > odzew jest....

    Coś mi się wierzyć nie chce. Albo byłaś lamą ;) jak ktoś napisał,
    albo jesteś trollem i zwykłym/zwykłą prowokatorem/prowokatorką :)
    No chyba, że ten odzew w ekonomii to stanowiska handlowców
    czy akwizytorów :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10370 dzień życia, sprawność