PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podryw na prace

  • 31. Data: 2003-07-25 20:44:48
    Temat: Re: kobieta informatyk-dluga odpowiedz na niedowierzania osobnikow plci meskiej
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bfrgbe$j8$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja obstawiam BZ WBK zwlaszcza ze wczoraj/dzisiaj podali ze zwlaniaja
    > kolejnych. No i ICBS zakonczyli (?) wdrazac ostatnio.
    >
    > Pzdr

    Bingo!
    Sama zakanczalam, na pohybel...

  • 32. Data: 2003-07-25 21:32:04
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości

    > zboczone?
    > tylko

    > jest
    > gotowość
    > >
    > Ja nie neguje tego co mowisz i jak jest. Wiem , że nie ma rynku męskich
    > opiekunów do dzieci. Chodzi o to, ze nie kazdy dyrektor dziecięcego chóru
    > musi być pedofilem. KPW?

    Tak. Dokładnie. Wiem. Nie musisz mi tego przypominać.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 33. Data: 2003-07-25 21:33:53
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zapewniam Cię, że w ostatnim czasie wielu gości siedzi z dzieckiem a
    kobieta
    > pracuje i pewnie niejeden za dopłatą wziąłby jescze jakieś dziecko.

    Domyślam się. W końcu w ciągu ostatnich 20-30 lat w podjeściu mężczyzn do
    kobiet i dzieci zmieniło się wiele. Nie neguję tego. Problem jak zwykle leży
    w stereotypach i uprzedzeniach.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 34. Data: 2003-07-25 22:07:03
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    | No to my musimy sie znac :-)

    Jest nas więcej :-) Choć nie byłem pracownikiem banku (outsourcing)
    to migrowalismy Was do Exchange'a.

    pozdrawiam ludków z terenu oraz Strzegomskiej

    były, "zewnętrzny" admin Exchange'a (WRO01SML :-) )

    obecnie bez pracy :-(

    root

  • 35. Data: 2003-07-26 08:17:23
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to migrowalismy Was do Exchange'a.
    >
    > pozdrawiam ludków z terenu oraz Strzegomskiej
    >
    > były, "zewnętrzny" admin Exchange'a (WRO01SML :-) )

    Bedzie lepiej..
    Wiem ze nas duzo, te polaczenia rozwalily wszystkie firmy poboczne, no i
    nowy system dal tez popalic wspanialym ludziom z Polsoftu...
    Te nocne awarie, zakonczenia miesieczne i roczne... Potem weekendy
    wdrozeniowe...
    ;-))))))
    Pozdrowienia serdecznie od wbkowca