PracaGrupypl.praca.dyskusje › admin

  • 1. Data: 2003-07-23 12:26:47
    Temat: admin
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    praca.ogloszenia
    Administratora Sieci LAN/WAN (Nr Ref. IT/ADM/03)

    Oczekujemy:
    - Wyz.szego wykszta?cenia;
    - Bardzo dobrej znajomos'ci technologii LAN/WAN;
    - Bardzo dobrej znajomos'ci systemów operacyjnych Sun Solaris;
    - Bardzo dobrej znajomos'ci systemów operacyjnych MS Windows NT/2000;
    - Umieje;tnos'ci konfiguracji urza;dzen' sieciowych;
    - Znajomos'ci HP OpenView;
    - Znajomos'ci problematyki bezpieczen'stwa sieciowego;
    - Znajomos'ci technicznego j. angielskiego;
    - Che;ci cia;g?ego podnoszenia poziomu wiedzy;
    - Samodzielnos'ci i dobrej organizacji pracy;
    - Komunikatywnos'ci.

    nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    nie dosc ze unix( sun ) do tego Windows noi na dodatek HP OV..
    + siec i jeszcze ..sporo...
    nie sadzicie ?

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 2. Data: 2003-07-23 12:33:31
    Temat: Re: admin
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Wed, 23 Jul 2003 14:26:47 +0200, Marcin Strzyzewski wrote:

    > nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    > nie dosc ze unix( sun ) do tego Windows noi na dodatek HP OV..
    > + siec i jeszcze ..sporo...
    > nie sadzicie ?

    nie... to i tak skromne wymagania.. Dorzuć do tego wymóg posiadania
    certyfikatu MSCE, znajomość 4-5 języków programowania, 10 lat doświadczenia
    na podobnym stanowisku, wiek poniżej 26 lat i będziesz mieć obraz typowego
    ogłoszenia o pracę ;-)

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 3. Data: 2003-07-23 12:57:32
    Od: Marek Pajak <m...@w...pl>

    Grendel wrote:

    > nie... to i tak skromne wymagania..

    No i pwinien umieć zrobić stronę internetową, pomóc pani Jadzi przy
    exelu i pani Basi przy programie księgowym. Oczywiście wiercenie otworów
    w ścianach, kładzenie listw i kabli jest sprawą oczywistą...
    Ale przeczytaj inne ogłoszenia. Można odnieść wrażenie, że Polska jest
    krajem "Ludzi Renesansu" - wszyscy powinni znać się na wszystkim.
    Zresztą tak jesteśmy kształceni. Znajoma gdy szukała pracy w Kanadzie
    mówiła, że skończyła Romanistykę - "Ale co konkretnie?" padało pytanie.
    No właśnie. Co _konkretnie_ umie absolwent polskiej uczelni? ;)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2003-07-23 13:02:21
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Grendel wrote:

> [...]
    > na podobnym stanowisku, wiek poniżej 26 lat i będziesz mieć obraz typowego

    bo jak dla mnie taki spec to lipa-spec
    _nie_mozna znac sie _dobrze_ na tych wszystkich technologiach. Ok znam
    Cisco/solarisa. od biedy moglbym poznac HP OV ( ale tez podjerzewam ze
    bylbym cienki ). znam sie na bezp. ale windowsa juz nie mam
    sily...zreszta po co ? byc przecietnym w wielu dziedzinach czy dobrym w
    kilku ? wole to drugie

  • 5. Data: 2003-07-23 13:03:54
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

> [...]
    doświadczenia
    > na podobnym stanowisku, wiek poniżej 26 lat i będziesz mieć obraz typowego

    do tego bazy danych (postgreSQL, InterBase, MySQL, MSSQL....)
    jezyki (tajwanski, chinski, japonski, arabski, hinduski...)
    cechy (kreatywny, zly, dobry, poczciwy, dajacy sie wykorzystywac, odporny na
    stres....)
    Przez rok sledze na bierzaco oferty pracy dla administratorow lub temu
    podobnych zawodow. To co napisales jest w sumie spoko. Byly duuuzo gorsze.
    Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze ogloszenia te czesto ukladaja ludzie,
    ktorzy nie maja pojecia o danym zawodzie. Sam bylem swiadkiem jak pewna
    firma skopiowala oglosznie z gazety (GW) na stanowisko administratora ze
    szczegolnym uwzglednieniem bezpieczenstwa sieci. Pozniej jeszcze conieco
    dodala. I prezes powiedzial:"Takiego czlowieka nam potrzeba!!". Tylko jest
    jeden myk. Ogloszenie w gazecie bylo do duzej profesjonalnej firmy, a ci co
    je skopiowali byli płotka, ktora potrzebowala zwyklego informatyka.

  • 6. Data: 2003-07-23 13:15:56
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> napisal w
    wiadomosci news:bfluu8$bk$1@inews.gazeta.pl...
    > praca.ogloszenia
    > Administratora Sieci LAN/WAN (Nr Ref. IT/ADM/03)
    <cut>
    > nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    > nie dosc ze unix( sun ) do tego Windows noi na dodatek HP OV..
    > + siec i jeszcze ..sporo...
    > nie sadzicie ?
    Pewnie raczej chodzi o znajomosc ogolna, poslugiwanie sie systemem.
    Moze byc tak ze wanowiec bedzie mial stacje zarzadzania na solku i powinien
    umiec go sobie skonfigurowac, na windach pewnie bedzie robil na codzien i
    tyle. Wiadomo, ze reszta zawsze jest mile widziana, wiec generalnie mysle ze
    z Cisco i Solkiem mozna spox startowac.
    pozdr
    /p

  • 7. Data: 2003-07-23 13:39:16
    Od: "PawelW" <f...@g...pl>

> [...]
    > - Komunikatywnos'ci.
    >
    > nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    > nie dosc ze unix( sun ) do tego Windows noi na dodatek HP OV..

    Taki miks wszystko w jednym ale zapewne robota przerypana bo 1 czlowiek do
    wszystkiego.
    Z drugiej strony dziwne bo zestaw technologii wskazywalby na wieksza
    firme...

    Pozdrawiam
    PawelW.

  • 8. Data: 2003-07-23 14:34:56
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    Nie. Dlaczego?
    Skonczyly sie juz czasy b. waskiej specjalizacji w administracji siecia - w
    kazdej wiekszej sieci masz pelen przeglad technologi: od starych po nowe, od
    MS po *x, od skretki po swiatelko - administrator musi to umiec praktycznie
    ogarnac.

    PiotrG

  • 9. Data: 2003-07-23 14:43:31
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> wrote:
    > praca.ogloszenia
    > Administratora Sieci LAN/WAN (Nr Ref. IT/ADM/03)
    > nie za duzo jak na JEDNA osobe ?
    > nie sadzicie ?

    Po to się tak pisze ogłoszenia, żeby nie odpisywały na nie dzieci,
    które postawiły Linuxa z płytki dołączonej do gazety i uważają
    się za adminów :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10369 dzień życia, sprawność

  • 10. Data: 2003-07-23 14:49:49
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    PiotrG wrote:

> [...]
    > MS po *x, od skretki po swiatelko - administrator musi to umiec praktycznie

    bzdura. wykaze ci :)
    specjalizacja w sieci nie jest waska: mam do czynienia z GE,( miedz,
    swiatlo ),FE, trunki, channele, FR, ATM, potem wyzej : multicasty,
    unicasty, dorzuc mpls'a, vpn ( czyli ipsec ), ipv6. do tego dorzuc
    administracje switchami ( i to nie typu dlink ), routery, firewall'e
    do tego dorzuc bezpieczenstwo: wymienione fw, ids, vpn.
    dorzuc Linux i solaris i aix..
    wystaczy na jedna osobe : po co mi wiedza z MS ? jest _nieprzydatna_

    zreszta..zdanie MCSE to kwesta wyuczenia sie ilustam ksiazek - czy bede
    dobrym specem od Win ( mimo ze mam papier ?! ) nie...bo nie mam czasu na
    poglebianie wiedzy....nie da sie byc z tyloma technologiami na biezaco..
    ( niestety spac trzeba, chodz zaluje )

    ktos kto pisal ogloszenie nie ma pojecia kogo szuka na dobra
    sprawe..najlepiej pan "od wszystkiego"..wlasnie czasy takich panow sie
    skonczyly.
    teraz spec to spec od bazy danych, aby nie wnikac ze moze byc niezly ale
    tylko z Oracla...dlatego zatrudnia sie KILKU administrator, lub cale
    zespoly: telekomunikacja, serwery unixowe, servery novell/ms
    i to ma sens