PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: prawo glosu w wyborach

  • 1. Data: 2003-07-23 12:20:44
    Temat: Re: Re: prawo glosu w wyborach
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    ---- Wiadomość Oryginalna ----
    Od: r...@r...pl
    Do: p...@n...pl
    Data: 23 Jul 2003 11:51:10 GMT
    Temat: Re: prawo glosu w wyborach

    >1. moze jak juz dzieki swoim wplywom ;-) doprowadzi do stanu, ktory zaakceptuje
    > to wroci?

    Bedziemy musieli na to dluuuugo czekac :((

    >2. chcesz odebrac prawo wyborcze wszystkim, ktorzy nie zarabiaja?

    Co ma piernik do wiatraka? Bo nawet jesli nie placa PIT to wplacaja mnostwo kasy do
    budzetu poprzez akcyze, VAT i inne podatki posrednie. Inna sprawa ze potem wiecej
    biora poprzez zasiliki, zapomogi, blokady na drogach itp.

    >3. *panstwu* nie oplaca sie odcinac od Polonii - to jest powazna grupa
    > lobbingowa.

    Niestety. Ale tez jestem za tym zeby odebrac prawo m.in. glosowania tym, ktorzy
    wyjechali dawno temu i nie zamierzaja wcale wracac. A argument "zeby moje dzieci
    mialy lepiej" mnie nie rusza bo dzieci bardzo czesto nawet nie rozumieja po polsku,
    nie wspominajac o mowieniu.

    Pzdr

    --
    Konrad Inglot