PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwszy wpis :)

  • 11. Data: 2006-10-11 16:06:12
    Temat: Re: Pierwszy wpis :)
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:egj3km$kok$1@inews.gazeta.pl...
    > jezeli już udostępniliście to na świat, to wypadałoby usunąc te wpisy
    > "testowe".

    Dzien dobry,

    Z poczatku stanowily one forme zachety i instruktazu. Kompletne testy
    przeprowadzono dlugo przed wydaniem na swiat. Wpisy "testowe" usuniemy gdy
    liczba wprowadzonych opinii przekroczy 7.

    Z pozdrowieniami

    Zespol ofirmie.info

    www.ofirmie.info

  • 12. Data: 2006-10-12 13:10:18
    Od: "Zapracowany" <d...@j...karuzela>

    > przeprowadzono dlugo przed wydaniem na swiat. Wpisy "testowe" usuniemy gdy
    > liczba wprowadzonych opinii przekroczy 7.

    dlaczego 7?

  • 13. Data: 2006-10-12 19:52:22
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Zapracowany" <d...@j...karuzela> napisał w wiadomości

    > dlaczego 7?

    Witam,

    7 - siedem :) czyli liczba ostatnich opinii zamieszczona w menu po lewej
    stronie ;) Jednak posluchalismy sugestii nieco wczesniej i juz usunelismy
    firme 'testowa'.

  • 14. Data: 2006-10-12 19:54:38
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Witam,

    Chcialbym za posrednictwem tej grupy poznac Panstwa opinie... jakie widza
    Panstwo sposoby promocji naszego raczkujacego serwisu ? Moze jakas
    podpowiedz ? Oczywiscie nie chodzi nam o informacje odnosnie pozycjonowania
    w wyszukiwarkach i dodawania do katalogow stron www ;)

  • 15. Data: 2006-10-13 04:17:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    oFirmie.info napisał(a):

    > Chcialbym za posrednictwem tej grupy poznac Panstwa opinie...

    Czemu tej?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 16. Data: 2006-10-14 12:47:26
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Dzien dobry,

    Od dzis nie ma koniecznosci podawania lat pracy oraz stanowiska, glosujac na
    okreslona firme.

    Z pozdrowieniami

    Zespol oFirmie.info

    www.ofirmie.info

  • 17. Data: 2006-10-15 10:06:43
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: oFirmie.info [Sat, 14 Oct 2006 14:47:26 +0200]:

    > Dzien dobry,

    Ty, a może zrób sobie dział "news" na stronie i tam sobie
    dopisuj co ciekawego zrobiłeś, zamiast tutaj marudzić...?

    KiraŽ

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 18. Data: 2006-10-15 10:17:20
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Kira napisał:

    > Re to: oFirmie.info [Sat, 14 Oct 2006 14:47:26 +0200]:

    > Ty, a może zrób sobie dział "news" na stronie i tam sobie
    > dopisuj co ciekawego zrobiłeś, zamiast tutaj marudzić...?
    >

    > KiraŽ

    popieram

  • 19. Data: 2006-10-16 08:43:47
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > Ty, a może zrób sobie dział "news" na stronie i tam sobie
    > dopisuj co ciekawego zrobiłeś, zamiast tutaj marudzić...?
    ROTFL :)

    Pozdrawiam
    kantor

  • 20. Data: 2006-10-17 12:36:43
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    A na wyborczej to wątek z odnośnikiem do tej stony ciągle kasują, dlaczego?
    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,