PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwszy wpis :)

  • 1. Data: 2006-10-10 20:37:10
    Temat: Pierwszy wpis :)
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Dobry wieczor,

    Z przyjemnoscia informujemy ze dzis zostal 'popelniony' ;) pierwszy wpis
    uzytkownika 'z zewnatrz' (nie testowego) w naszym serwisie. Odwagi ! ;-)
    Jednoczesnie informujemy ze na biezaco trwaja prace nad poprawa
    funkcjonalnosci serwisu od strony technicznej / nawigacji. Juz teraz
    wprowadzilismy kilka zasugerowanych nam przez Panstwa zmian. Dziekujemy za
    Panstwa sugestie i opinie i czekamy na kolejne.

    Z powazaniem

    Zespol oFirmie.info

    www.ofirmie.info

    P.S. Od dzisiaj nie bedziemy wysylac wiecej jak jeden nowy post na tydzien
    moze dwa tygodnie na te grupe. Raczej bedziemy sie sklaniac ku rozwijaniu
    istniejacych watkow, wiec poszukujacych swiezych informacji o naszym
    serwisie prosimy o wertowanie istniejacych postow.

  • 2. Data: 2006-10-10 20:42:27
    Temat: Re: Pierwszy wpis :)
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > wprowadzilismy kilka zasugerowanych nam przez Panstwa zmian. Dziekujemy za
    > Panstwa sugestie i opinie i czekamy na kolejne.

    A co z moim kuponem zniżkowym do McDonald's ? Zarejestrowałem się tego dnia,
    gdy były ponoć rozdawane...

  • 3. Data: 2006-10-10 20:56:21
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    > A co z moim kuponem zniżkowym do McDonald's ? Zarejestrowałem się tego
    > dnia, gdy były ponoć rozdawane...

    Przykro nam ;) Regulamin konkursu bardzo cienkim druczkiem w prawym dolnym
    rogu informowal ze liczba kuponow jest ograniczona ;-) Oczywiscie jesli ktos
    z Panstwa wie cos na temat pracy w McDonald's to zachecamy ;-)

  • 4. Data: 2006-10-10 21:08:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:452c089c$1@news.home.net.pl oFirmie.info
    <d...@n...pl> pisze:

    > Przykro nam ;) Regulamin konkursu bardzo cienkim druczkiem w prawym
    > dolnym rogu informowal ze liczba kuponow jest ograniczona ;-)
    No i proszę!
    Fan zastraszania, inwigilacji, teoretyk monitoringu zrobiony w konia i to
    tak infantylnym, gówniarskim sposobem!
    Trafił swój na swego...

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2006-10-10 21:26:57
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    oFirmie.info wrote:

    > Regulamin konkursu bardzo cienkim druczkiem w prawym
    > dolnym rogu informowal ze liczba kuponow jest ograniczona ;-)

    ROTFL LOL ROTFL
    Ania
    --
    Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
    Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

  • 6. Data: 2006-10-10 21:42:32
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > No i proszę!
    > Fan zastraszania, inwigilacji, teoretyk monitoringu zrobiony w konia i to
    > tak infantylnym, gówniarskim sposobem!
    > Trafił swój na swego...

    Wiesz, nawet nie czytałem żadnego regulaminu. Nawet go nie zauważyłem... Ale
    to nic, nie widzę nic złego w rejestrowaniu kont w różnych serwisach -
    dodanie sobie aliasa typu o...@m...pl nic nie kosztuje, no
    ew. 2 minuty czasu, a jest zawsze jakaś szansa, że ktoś mi jakiegoś gratisa
    podeśle (a zdarzało się).

  • 7. Data: 2006-10-10 21:52:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egh448$2cbc$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Wiesz, nawet nie czytałem żadnego regulaminu. Nawet go nie zauważyłem...
    I o to chodzi, facet, o to chodzi. Może go nawet nie było. W końcu piszą,
    że:
    <cit>
    Regulamin konkursu bardzo cienkim druczkiem w prawym dolnym
    rogu informowal ze liczba kuponow jest ograniczona
    </cit>
    Informował - czas przeszły, juz nawet nie sprawdzisz
    Zrobili cię cienkie cwaniaczki jak dziecko i śmieję się z ciebie.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-10-10 22:06:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egh4n2$eop$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Zrobili cię cienkie cwaniaczki jak dziecko i śmieję się z ciebie.
    Miało być "śmieją". Mnie to za bardzo nie śmieszy.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2006-10-11 01:42:08
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Miało być "śmieją". Mnie to za bardzo nie śmieszy.

    A swoją drogą, dość dokładnie ukazuje to wiarygodność zarówno tej strony,
    jak i jej autorów.

  • 10. Data: 2006-10-11 15:53:52
    Od: michał <m...@N...pl>

    jezeli już udostępniliście to na świat, to wypadałoby usunąc te wpisy
    "testowe".