PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza umowa o prace lub na okres probny

  • 1. Data: 2006-06-27 17:34:33
    Temat: Pierwsza umowa o prace lub na okres probny
    Od: "abc" <a...@a...pl>

    Witam,
    jutro, prawdopodobnie, rozpoczne swoja pierwsza prace. Nie wiem jeszcze
    dokladnie czy forma umowy bedzie umowa o prace czy na okres probny (to tez
    umowa o prace??), czy moze na jeszcze innych zasadach (umowa zlecenie i
    umowa o dzielo nie wchodzi w rachube).
    Dlatego tez potrzebuje jak najwiecej informacji, zeby w razie czego moc
    wynegocjowac odpowiednie warunki zatrudnienia.

    Poprosze o wszelkie rady, linki, serwisy itd.
    Jak to wygladalo w waszym przypadku? Jak najkorzystniej rozpoczac przygode z
    praca:)?

    Dodam moze jeszcze, ze skonczylem 4 rok studiow, chce teraz podczas
    3-miesiecznych wakacji pracowac na caly etat, nastepnie na 9-tym semestrze
    zmniejszyc wymiar godzin do polowy etatu, a na 10-tym powrocic do calego
    etatu.
    Do zmiany wymiaru godzin wystarczy aneks do umowy?

    pozdrawiam
    abc

  • 2. Data: 2006-06-28 17:42:36
    Temat: Re: Pierwsza umowa o prace lub na okres probny
    Od: Vlad The Ripper <o...@p...wp.pl>

    > Witam,

    Witam,

    > jutro, prawdopodobnie, rozpoczne swoja pierwsza prace. Nie wiem

    Powodzenia.

    > jeszcze dokladnie czy forma umowy bedzie umowa o prace czy na okres
    > probny (to tez umowa o prace??), czy moze na jeszcze innych zasadach

    Umowa o prace moze byc na okres probny (chyba do 3 miesiecy) i skoro to twoja
    pierwsza praca najprawdopodobniej bedzie to okres probny.

    > (umowa zlecenie i umowa o dzielo nie wchodzi w rachube).

    Zlecenie nie jest takie zle, o dzielo to bym sie obawial.

> [...]
    > 3-miesiecznych wakacji pracowac na caly etat, nastepnie na 9-tym
    > semestrze zmniejszyc wymiar godzin do polowy etatu, a na 10-tym

    Czasami da rad? zmniejszyc czas pracy, ale nie mow o tym teraz swoim pracodawcom

    > Do zmiany wymiaru godzin wystarczy aneks do umowy?

    Po umowie na okres probny podpiszesz nowa.

    --
    Vlad The Ripper o...@p...wp.pl

    Nieistnienie dowodu nie jest dowodem nieistnienia.

  • 3. Data: 2006-06-28 18:17:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e7rq7f$32j$1@kastor.ds.pg.gda.pl abc <a...@a...pl> pisze:

    > Jak najkorzystniej rozpoczac przygode z praca:)?
    Od lektury kodeksu pracy i paru innych aktów.
    Ale przede wszystkim KP.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-06-28 20:30:26
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    abc napisał(a):

> [...]
    > etatu.
    > Do zmiany wymiaru godzin wystarczy aneks do umowy?

    jak już będziesz miał tą umowę o prace to powiedz która firma takie taką
    umowę na takich w runkach jak ty chcesz.