PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strona internetowa dla Twojej firmy - stała opłata już od 150zł !!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2006-06-27 14:17:14
    Temat: Strona internetowa dla Twojej firmy - stała opłata już od 150zł !!!!!!!!!!
    Od: "Mirek G." <m...@w...pl>

    Szanowi Państwo!

    Reprezentuję Grupę 10 Minut Marketing. Specjalizujemy się w tworzeniu
    stron www. Chętnie zajmiemy się promocją oferty Waszej firmy, aby była ona
    widoczna w Internecie. Promocja internetowa bezpośrednio przekłada się na
    dostępność oferty, a co za tym idzie, na ilość nowych klientów. Oferujemy
    ceny najniższe na całym internetowym rynku. Dzięki nam uzyskacie unikalny
    adres www, firmową pocztę e-mail oraz działania reklamowe zwiąkszające
    oglądalność strony. Głównym celem będzie zwiększenie zysków Waszej firmy,
    serdecznie zapraszamy do współpracy.

    Polecamy się dzisiaj lub w przyszłości. Oferta jest ograniczona czasowo,
    dlatego jeśli w chwili obecnej nie istnieje potrzeba rozwoju serwisu, to
    proszę o przekazanie tej informacji znajomym lub zaprzyjaźnionym firmom,
    które chciałyby skorzystać z promocji.

    Z poważaniem,

    Mateusz Gabrysiak
    10 Minut Marketing
    tel. (510) 588 858
    e-mail: b...@w...pl
    www.10minut.pl

  • 2. Data: 2006-06-27 15:04:16
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    10 minut to wy sie chyba marketingu uczyliscie. Spam i NTG!! A portfolio to
    chyba "kradzione" - co projekt to inny wykonawca w stopce.

  • 3. Data: 2006-06-27 15:12:48
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Marek napisał(a):
    > 10 minut to wy sie chyba marketingu uczyliscie. Spam i NTG!! A portfolio to
    > chyba "kradzione" - co projekt to inny wykonawca w stopce.

    Bo nasz marketingowiec jeszcze dwa dni temu jako 16-latek szukał pracy :-)

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2006-06-27 22:40:27
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Bo nasz marketingowiec jeszcze dwa dni temu jako 16-latek szukał pracy :-)

    niesamowite! juz znalazl robote!!! Ja tez tak chce! :)