PracaGrupypl.praca.dyskusje › psychologia w Poznaniu

  • 1. Data: 2006-06-27 16:43:42
    Temat: psychologia w Poznaniu
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    Witam,

    Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada rynek pracy dla psychologow w Poznaniu
    glownie w porownaniu z Warszawa. Domyslam sie, ze Warszawa oferuje wieksza
    ilosc miejsc pracy i byc moze ofery sa ciekawsze ale moze sie myle:)
    Interesuje mnie czy osoba, ktora skonczyla psychologie w Warszawie i ma
    zamiar przeprowadzic sie do Poznania jest w stanie znalezc tu dla siebie cos
    ciekawego. Na poczatek moze to byc jakas praktyka/staz oraz dobre studia
    podyplomowe a w przyszlosci praca (najchetniej jako typowy
    psycholog/terapeuta).
    Ciekawi mnie takze jak wypadaja poznanskie uczelnie o tym profilu na tle
    calego kraju.

    Z gory dziekuje za pomoc i wszelkie pomocne informacje.

    Pozdrawiam
    Krzysiek