PracaGrupypl.praca.dyskusje › proszę o pomoc

  • 1. Data: 2006-06-27 08:37:50
    Temat: proszę o pomoc
    Od: Rafał Romanowski <r...@e...pl>

    Witam,

    zaproponowano mi prowadzenie sklepiku internetowego.
    Sklepik dopiero zaczyna działać - jest na etapie przyjęcia towaru.
    Moje pytanie jest następujące:
    za jakie wynagrodzenie warto prowadzić za kogoś ten interes.

    Rafał Romanowski

  • 2. Data: 2006-06-27 09:27:30
    Temat: Re: proszę o pomoc
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Moje pytanie jest następuj?ce:
    > za jakie wynagrodzenie warto prowadzić za kogo? ten interes.

    A co własciwie masz na mysli ? Wprowadzanie towaru do bazy ? Czy
    bedziesz jeszcze to pakował, latał na poczte i lizał znaczki ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-06-27 09:35:37
    Od: "Rafał Romanowski" <r...@e...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" napisał:

    > A co własciwie masz na mysli ? Wprowadzanie towaru do bazy ? Czy
    > bedziesz jeszcze to pakował, latał na poczte i lizał znaczki ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Wprowadznie towaru do sklepu, obsługa zamówień klientów,
    zamawianie towaru w hurtowniach.
    Odbieranie i wysyłanie towaru po części ja, po części właściciel.

    Pozdrawiam,

    Rafał Romanowski

  • 4. Data: 2006-06-27 09:55:31
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Wprowadznie towaru do sklepu, obsługa zamówień klientów,

    > zamawianie towaru w hurtowniach.
    > Odbieranie i wysyłanie towaru po czę?ci ja, po czę?ci wła?ciciel.

    5 tys netto :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-06-27 10:11:42
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 27 Jun 2006 11:35:37 +0200, Rafał Romanowski <r...@e...pl>
    wrote:

    > U?ytkownik "KrzysiekPP" napisa?:

    > Wprowadznie towaru do sklepu, obs?uga zamówie? klientów,
    > zamawianie towaru w hurtowniach.
    > Odbieranie i wysy?anie towaru po cz??ci ja, po cz??ci w?a?ciciel.
    umow sie na stawke podobna jaka maja sprzedawcy w normalnych sklepach,
    albo na minimalna podstawe np. a reszta prowizja od sprzedazy.

    Taka jest przynajmniej moja propozycja :)

    Bonza

  • 6. Data: 2006-06-27 10:42:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafał Romanowski napisał(a):

    [...]

    btw. Rodzi nam się nowy zawód: e-shop assistant ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 7. Data: 2006-06-27 12:11:49
    Od: "cassius" <a...@o...pl>

    januszek napisał(a):
    > Rafał Romanowski napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > btw. Rodzi nam się nowy zawód: e-shop assistant ;)
    Ehhh, nazwa nie na czasie, bardziej wziete bedzie e-store assistant :)
    bardziej "stars and stripes" :/

  • 8. Data: 2006-06-27 12:49:07
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Wprowadznie towaru do sklepu, obsługa zamówień klientów,
    > zamawianie towaru w hurtowniach.
    > Odbieranie i wysyłanie towaru po części ja, po części właściciel.

    I to właśnie "po części" jest niebezpieczne. Jeżeli będziesz także
    odpowiedzialny za rozliczenie tego sklepu z towaru, podatków, kosztów itd.
    Może się okazać że właściciel który "po częsci" będzie coś tam sobie robił
    wmanewruje Ciebie w jakieś niejasne sytuacje.
    IMHO albo w całości, albo w zakresie określonym umową na piśmie albo wcale.
    --
    Jackare