PracaGrupypl.praca.dyskusje › PeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji

  • 1. Data: 2006-11-19 22:46:20
    Temat: PeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Muszę to wysłać, bo już nie wytrzymałem ze śmiechu! :)
    Jeden z dyrektorów krakowskiego oddziału rozsyła do swoich pracowników złote
    myśli mogące poprawić samozadowolenie pracowników i mogące wpłynąć na ich
    morale. Maile nazywają się "Ziarenko mądrości nr xx". Poprosiłem żonkę o
    drukowanie i przynoszenie takich "ziarenek". Jeden z nich potajemnie
    zeskanowałem i przesyłam do ogólnej dyskusji.

    Słowem wstępu: warunki pracy w firmie ocierają się o mobbing: pracownicy są
    zmuszani do chorych zachowań, czy nawet oszukiwania klientów, żeby tylko
    sprzedać "produkt". Sposoby używane przez kadrę zarządzającą są czasem
    groteskowe, a wygląda to mniej więcej tak:

    "
    Słowa też kształtują nasze przekonania i wpływają na podejmowane decyzje a
    więc dobierajmy i używajmy je !

    Tryskam energią ! To mnie ekscytuje! Fantastycznie! Zapiera dech w
    piersiach! Fenomenalnie l Nie może być lepiej l To mnie zmienia w błyskawicę
    ! Rewelacyjnie, zachwycająco ! Mam dziś energię ! Jestem pełen wigoru! Czuję
    się silny jak lew, szybki jak gepard, zwinny jak gazeta, gotowy do
    wykorzystania każdej chwili! Jestem pewien, że sukces mi nie ucieknie !
    Jestem wytrwały, skłonny do ryzyka ! Nie tracę nadziei! Mogę GÓRY PRZENOSIĆ!
    Pokonuję samego siebie! Jestem silny w trudnych momentach ! Cały czas
    rozwijam się ! Daję świadectwo rozwoju moich umiejętności! Kipi ze mnie
    energia ! Czynię kategoriami sukcesu! potrafię się samo doskonalić !
    Potrafię wykrzesać wystarczająco dużo sil aby mieć wpływ na swój stan
    umysłowy i emocjonalny! Następuje erupcja moich możliwości! Inspiruję innych
    ! uzyskuję optymalne rezultaty! Jestem Gigantem ! Jestem Olbrzymem ! Nigdy
    nie będę się poddawać! To Ja decyduję o pozycji mojego Oddziału! To Ja
    jestem najlepszy! To Ja powoduję, że ja eksploduję zapałem i entuzjazmem !
    Ja jestem sprawcą, że niemożliwe staje się możliwe! To Ja jestem the best!
    Ja wulkan ! Ja tajfun ! Tylko sposobem ma sens ! Ja sprawiam obudzenie mocy,
    które wciąż tkwią uśpione we mnie ! To nie prawda, że jestem wypalony l To
    nie prawda, że się nie nadaję! TO NIE PRĄ WDA ! To Ja jestem kreatorem
    otaczającej mnie rzeczywistości! Czuję się wspaniale ! Jestem zdrowy, czuję
    się świetnie! Jestem u szczytu swoich najlepszych możliwości! Uruchamiam
    potężną moc, szalony i niezwykły stan aby mieć rewelacyjne wyniki! Szczęście
    jest ze mną i mam wspaniale wyniki sprzedaży!

    Jestem najlepszy! Mogę to zrobić ! Lubię siebie! Jestem najlepszy! Kocham
    moją pracę ! Im bardziej cenię samego Siebie tym wyższe cele i standardy
    sobie wyznaczam ! Im bardziej darzę sympatią sam siebie tym większa jest
    moja wiara w zdolność osiągnięcia sukcesu ! Z tym większym
    prawdopodobieństwem wytrwam w obliczu przeciwności! Im większą sympatią
    darzę sam siebie tym bardziej lubią mnie inni i tym bardziej będą otwarci na
    to by coś ode mnie kupić i polecić mnie swoim znajomym l Czuję się
    szczęśliwszy i bardziej efektywny! Mam więcej energii i determinacji!
    Odbywam więcej spotkań i częstszych ponownych spotkań! Dokonuję większej
    liczby transakcji! Im większą odpowiedzialność przyjmuję na siebie tym
    większą sympatią i szacunkiem sam siebie darzę l Im większą sympatią i
    szacunkiem siebie darzę tym więcej we mnie optymizmu i pozytywnego
    nastawienia l Im bardziej pozytywnie jestem nastawiony tym bardziej czuję
    się twórczy i konstruktywny w działaniu! Przyjmując na siebie większą
    odpowiedzialność tym więcej we mnie wewnętrznej siły i pewności siebie!
    Czuję się wspaniale a im lepiej się czuję tym więcej kocham rodzinę, pracą i
    więcej sprzedaję!"

    --
    L.

  • 2. Data: 2006-11-20 13:13:51
    Temat: Re: PeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji
    Od: "dejw" <d...@o...peel>

    Lukasz wypocil(a):

> [...]
    > odpowiedzialność tym więcej we mnie wewnętrznej siły i pewności
    > siebie! Czuję się wspaniale a im lepiej się czuję tym więcej kocham

    Motywacja motywacją ale jestem ciekaw czy jego psychiatra o tym wie.Być
    może ma źle dobrane leki

  • 3. Data: 2006-11-20 13:48:07
    Od: "Any User" <a...@d...com>

    A moim zdaniem, całkiem niegłupie te "ziarenka". Jeśli nie kończy się to na
    mailach, to może rzeczywiście powodować u pracowników dodatkowy wzrost
    motywacji do lepszej pracy...

  • 4. Data: 2006-11-20 14:53:33
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Any User napisał(a):

    > A moim zdaniem, całkiem niegłupie te "ziarenka". Jeśli nie kończy się to
    > na mailach, to może rzeczywiście powodować u pracowników dodatkowy
    > wzrost motywacji do lepszej pracy...

    pffff.. .;p
    Przestań proszę, bo padnę, tak jak tu siedzę

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 5. Data: 2006-11-20 15:46:44
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Any User napisał(a):
    > A moim zdaniem, całkiem niegłupie te "ziarenka". Jeśli nie kończy się to
    > na mailach, to może rzeczywiście powodować u pracowników dodatkowy
    > wzrost motywacji do lepszej pracy...
    W sensie "szukania lepszej pracy"? :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 6. Data: 2006-11-20 15:59:25
    Od: "Any User" <a...@d...com>

    > W sensie "szukania lepszej pracy"? :)

    Nie, w sensie "pracy" dla obecnego pracodawcy. Nie wiem, jaki jest profil
    przeciętnego pracownika PeKaO, ale na przeciętnego pracownika fizycznego
    takie teksty, jeśli są dobrze zastosowane, mają _bardzo_ dużą szansę
    zadziałać.

  • 7. Data: 2006-11-20 16:11:32
    Od: "Agnieszka Ambroziak" <a...@u...pl>

    Użytkownik "Any User" <a...@d...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, jaki jest profil przeciętnego pracownika >PeKaO, ale na
    > przeciętnego pracownika fizycznego takie teksty, jeśli są dobrze
    > zastosowane, mają _bardzo_ dużą szansę zadziałać.

    Hm... a co rozumiesz przez "pracownika fizycznego" w banku ?
    Wydaje mi sie, że sprzątaczek chyba aż tak bardzo nie trzeba motywować ?

    A większość pracowników banku można określić raczej słowem "biurowy" niż
    "fizyczny". No chyba, że za fizyczna pracę uważasz bezpośrednią obsługę
    klientów w oddziałach ;-))

    pozdrawiam
    Agnieszka Ambroziak

  • 8. Data: 2006-11-20 20:29:53
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > A moim zdaniem, całkiem niegłupie te "ziarenka". Jeśli nie kończy się to
    > na mailach, to może rzeczywiście powodować u pracowników dodatkowy
    > wzrost motywacji do lepszej pracy...

    dzizas...

  • 9. Data: 2006-11-20 22:37:03
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 14:48:07 +0100, Any User napisał(a):

    > A moim zdaniem, całkiem niegłupie te "ziarenka". Jeśli nie kończy się to na
    > mailach, to może rzeczywiście powodować u pracowników dodatkowy wzrost
    > motywacji do lepszej pracy...

    Specjalnie z dedykacją dla Ciebie - te same klimaty, ta sama firma :)
    Myślę, że Ci się spodoba

    ftp://monter.homeip.net/Hymn_korporacyjny_.mp3 - niecałe 3 MB

    Adam

  • 10. Data: 2006-11-21 00:18:01
    Od: "Any User" <a...@d...com>

    > Specjalnie z dedykacją dla Ciebie - te same klimaty, ta sama firma :)
    > Myślę, że Ci się spodoba

    Istotnie, podoba mi się. Bardzo motywujące, przynajmniej pod warunkiem
    zastosowania jednocześnie też innych środków.