PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ktory portal lepszy???

  • 1. Data: 2006-11-19 22:16:38
    Temat: Ktory portal lepszy???
    Od: Bosman <m...@w...pl>

    Cześć

    Interesuje mnie, który portal z ofertami pracy jest skuteczniejszy,
    korzystniejszy finansowo, żeby znaleźć pracownika na stanowisko
    koordynatora serwisu na północną cześć kraju.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-11-19 22:25:53
    Temat: Re: Ktory portal lepszy???
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 23:16:38 +0100, Bosman <m...@w...pl>
    w <14a24$4560d7cd$57ceb8c7$28826@news.chello.pl> napisał:

    > Cześć
    >
    > Interesuje mnie, który portal z ofertami pracy jest skuteczniejszy,
    > korzystniejszy finansowo, żeby znaleźć pracownika na stanowisko
    > koordynatora serwisu na północną cześć kraju.

    Portal przyszłego pracodawcy z ogłoszeniem o pracy.

    > Marcin

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-11-19 22:43:13
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    mysle ze ktorys z portali Irlandzkich lub Angielskich
    :]
    Zaplac dobrze a chetni sami sie znajda
    :]

  • 4. Data: 2006-11-21 09:28:41
    Od: Magda <n...@s...pl>

    zasit napisał:

    > mysle ze ktorys z portali Irlandzkich lub Angielskich
    > :]
    > Zaplac dobrze a chetni sami sie znajda
    > :]

    :)

    --
    Wysłano z serwisu http://www.biuro-pracy.com

  • 5. Data: 2006-11-21 10:10:26
    Od: "k k" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nowy, ale skuteczny, najtanszy...www.pracait.com

  • 6. Data: 2006-11-21 11:22:48
    Od: Bosman <m...@w...pl>

    Użytkownik k k napisał:
    > nowy, ale skuteczny, najtanszy...www.pracait.com

    Hmmm chyba sie nie zrozumielismy.Chodzilo mi o to na ktorym z
    internetowych portali oferujacych prace wedlug was lepiej zamiescic
    ogloszenie o tym ze rowniez poszukuje pracownika.Mowie o miejscu pracy w
    naszym kraju a nie w Irlandii,Wloszech,Holandii czy gdziekolwiek indziej:))