PracaGrupypl.praca.dyskusje › Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu

  • 61. Data: 2009-09-16 10:35:47
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał

    > Nie wiem czy uczelnia udzieli takich informacji o danej osobie byle komu.

    Mieszasz okrutnie, więc już wyjaśniam.
    Facet, jakiś tam John Doe, bez nazwiska przysyła swoje CV a tam aż się roi
    od firm, w których pracował i dokonywał cudów. Czasami chce się
    zweryfikować, czy facet napisał prawdę, więc się dzwoni do tych firm i pyta
    "Czy tak i śmaki pan pracował u państwa i jakim był pracownikiem"? W jaki
    sposób zasięgniesz takiej informacji nie znając nazwiska faceta ani jego
    wyglądu?
    A co do dyplomu - jak u licha zweryfikujesz wiarygodność tego dokumentu,
    jeśli nie dostaniesz go do ręki? A nie dostaniesz, bo widnieje na nim
    nazwisko, którego facet nie chce Ci ujawnić.

    > Zamieszczanie nieprawdziwych danych o sobie jest przestępstwem.
    > Pracod. mógłby zwrócić się do odpowiedniego urzędu o sprawdzenie danych
    > osoby, z takim godłem (kodem).

    Jassssne, bo my faktycznie mamy takie nadwyżki w budżecie, że spokojnie
    możymy tworzyć kolejne urzędy sprawdzające dane osób z godłem.

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 62. Data: 2009-09-16 10:38:26
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz, ja mam inne doświadczenia.
    > Każdy może mieć inne.

    Dokładnie! Dlaczego więc ktoś odgórnie miałby mi narzucać, jaką osobę
    powinnam przyjąć do pracy?
    Tym bardziej, że takie narzucanie jest martwym wymogiem. Jeśli ktoś się
    uprze, to nie przyjmie faceta do sekretariatu i tyle.

    > To weź jeszcze pod uwagę, że kobieta, ale koniecznie wysoka szczupła,
    > młoda blondynka, z dużym biustem.

    Jeśli chodziłoby o rekrutację modelek, to dlaczego nie? :)

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 63. Data: 2009-09-16 10:54:53
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej, że takie narzucanie jest martwym wymogiem. Jeśli ktoś
    > się uprze, to nie przyjmie faceta do sekretariatu i tyle.
    > Jeśli chodziłoby o rekrutację modelek, to dlaczego nie? :)

    Zgoda. Ale to już inna bajka. Tak samo jeśli chodzi o angaż aktora do
    konkretnej roli w telenoweli.
    Musi dysponować odpowiednimi warunkami fizycznymi.

    Dobrze. wybrałaś kobietę.
    I nawet jej uroda spełna Twoje oczekiwania.
    Umawiasz się na rozmowę.
    Po czym okazuje się, że jest...niepełnosprawna (fizycznie).
    Np. porusza się o kulach.
    I co?

  • 64. Data: 2009-09-16 12:12:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-16, jacem <j...@1...pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Założyłem, dawno temu.
    > I z powodzeniem prowadzę.

    I trzymają się Ciebie takie pomysły jak "godło"?
    Że tak powiem (wybacz za wyrażenie), popierdoliło Cię konkretnie?
    Popatrz sobie jak koncertowo państwo dało sobie zrobić lobbing
    na podpis elektroniczny, a Ty proponujesz kolejny bajer na to
    podatny? :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 65. Data: 2009-09-16 13:48:02
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że pracodawcę nie zmuszę do niczego.
    > Chodzi o stworzenie pewnych cywilizowanych standardów.

    Jest dokładnie odwrotnie. W cywilizowanych społeczeństwach wykładający kasę
    decyduje zamodzielnie i nieobiektywnie o tym komu swoje pieniądze da.

    --
    andreas

  • 66. Data: 2009-09-17 06:14:55
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > Popatrz sobie jak koncertowo państwo dało sobie zrobić lobbing
    > na podpis elektroniczny, a Ty proponujesz kolejny bajer na to

    Nie, nie trzymają się mnie takie pomysły. :-)
    To tylko takie rozważania.
    Bez przesady. Sorki za trollowanie.
    Co niektórzy wzburzyli się okrutnie.
    Jeden nawek puścił bonka ze złości.
    Ciekawe dlaczego? ;-)
    W końcu nazwisko nie decyduje o kwalifikacjach, podobnie jak wygląd i
    płeć.
    (Zdjęcia zamieszczacie w CV?)
    I wniosek, że jesli pracodawca będzie chciał kogoś wydymać, upokorzyć,
    to i tak to zrobi.
    Często na życzenie pracownika (kandydata)...i tyle.

    EOT

  • 67. Data: 2009-09-17 10:53:30
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    PT jacem pisze:
    > (Zdjęcia zamieszczacie w CV?)

    ...ja nie zamieszczam. Po cholerę?

    (A w większości CV ze zdjęciami, jakie widziałem, lepiej by CV zrobił
    brak zdjęcia)

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    I never did it that way before.

  • 68. Data: 2009-09-18 14:51:48
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-09-16 11:51, jacem pisze:

    > Dlaczego zamiast tabl. rej. nie figuruje PESEL kierowcy i jego zdjęcie?
    > To może wtedy kierowcy jeździliby bezpieczniej? ;-)

    Bo osobiste to są komputery a nie samochody (na razie).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 69. Data: 2009-09-20 22:47:55
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl>

    > Wystarczającym powodem do podawania wieku w CV jest chcęć poznania go
    > przez osobę, która ogłoszenie dała.
    > Jeżeli oczywiście chcemy na ogłoszenie odpowiedzieć. Obowiązku pracy w PL
    > już dawno nie ma, więc mamy prawo olać ogłoszenia od nie będących trędi
    > pracodawców i umrzeć z głodu.
    >
    > Informacja o wieku kandydata jest tak samo pomocna, jak informowanie n.p.
    > o znajomości Excela, czyli dla jednych pracodawców ma to znaczenie a dla
    > innych wcale.

    W jakiej specjalności jest tak samo pomocna ?

  • 70. Data: 2009-09-20 22:48:35
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    > Ja chodziłem do LO ale pomimo tego wpisuję to w CV gdyż była to specjalna
    > profilowana klasa co też tam zaznaczam. Wiek też wpisuję gdyż działa to na
    > moją korzyść, pracodawca ma prawo wiedzieć czy będę wiekiem pracował do
    > młodego zespołu czy nie. Jeśli dla kogoś umieszczanie tych danych w CV
    > jest
    > zabawne, to sam jest zabawny.

    To jakiś zespół pieśni i tańca ?