PracaGrupypl.praca.dyskusje › Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu

  • 51. Data: 2009-09-16 08:59:37
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    "jacem" <j...@1...pl> napisał

    > Chodziło o zatajenie nazwiska, co utrudniłoby takie "myszkowanie" po sieci
    > już na wstępie i wpłynęłoby na bardziej obiektywną ocenę kandydatów.

    Bzdura. Nazwisko jest mi - jako pracodawcy - potrzebne choćby do tego, bym
    móc sprawdzić, czy w CV napisał prawdę odnośnie swojego doświadczenia
    zawodowego.
    I takie sprawdzenie nie jest w żaden sposób niezgodne z prawem.
    A jak sprawdzisz wiarygodność dyplomu ukończenia danej uczelni, jeśli nie
    masz nazwiska, zdjęcia i żadnych innych danych?

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 52. Data: 2009-09-16 09:15:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-16, jacem <j...@1...pl> wrote:

    [...]

    > Niby tak, ale co to za firma, która tnie koszty w taki sposób.
    > To już nie firma, ale jakieś d...pki.

    Załóż swoją i się wypiadaj. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 53. Data: 2009-09-16 09:17:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > I co to znaczy - pracodawca CHCE FACETA? Gej?

    > A ja ci odpowiem - w sekrecie (bez urazy), że większych głąbów niż
    > pracownicy HR jeszcze nie widziałem.

    > I wyobraź sobie, że "godło" stosowane jest w przypadku niektórych
    > konkursów, aby wyeliminować nadużycia, m. innymi takie, o jakich
    > wspominałem powyżej.

    "Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem
    internetu"

    PLONK

  • 54. Data: 2009-09-16 09:32:25
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    > On 2009-09-16, jacem <j...@1...pl> wrote:
    > [...]
    > Załóż swoją i się wypiadaj. :>

    Założyłem, dawno temu.
    I z powodzeniem prowadzę.

  • 55. Data: 2009-09-16 09:32:43
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Całe szczęście, że Ty wiesz, jak należy ciąć koszty w swojej firmie.

    Wiem. :-)

  • 56. Data: 2009-09-16 09:33:54
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > napisali konkretnie panią do sprzątania. W ogłoszeniu pisze sie
    > często, że np zatrudni sie nauczyciela (i tu znaczenie jest takie, że
    > nauczyciela bądź nauczycielkę).

    Niestety, nie wszędzie jest to takie oczywiste.

  • 57. Data: 2009-09-16 09:41:11
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    napisał w wiadomości

    > W kwestii formalnej - jak cos jest ocenne, to racze nie obiektywne....
    > Dla mnie nie istnieje coś takiego jak obiektywna ocena. Zawsze jest
    > kwestia wyboru pewnych aspektów porównania, więc już nie jest to
    > obiektywne.

    Ok.
    To co dzieje się w naszych umysłach nigdy nie jest obiektywne.
    Ale to już temat na inną grupę: pl.soc.filozofia ;-)

  • 58. Data: 2009-09-16 09:51:51
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > A jak sprawdzisz wiarygodność dyplomu ukończenia danej uczelni, jeśli
    > nie masz nazwiska, zdjęcia i żadnych innych danych?

    Nie wiem czy uczelnia udzieli takich informacji o danej osobie byle
    komu.
    Zamieszczanie nieprawdziwych danych o sobie jest przestępstwem.
    Pracod. mógłby zwrócić się do odpowiedniego urzędu o sprawdzenie danych
    osoby, z takim godłem (kodem).

    Np. tablica rejestracyjna to pewnego rodzaju "godło" właściciela
    pojazdu.
    Nie znasz jego nazwiska, ale uprawniona instytucja może sprawdzić dane
    kierowcy.
    Dlaczego zamiast tabl. rej. nie figuruje PESEL kierowcy i jego zdjęcie?
    To może wtedy kierowcy jeździliby bezpieczniej? ;-)

    J.

  • 59. Data: 2009-09-16 09:55:28
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    > Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał
    > Jeszcze raz, powoli.
    > Jeśli pracodawca z góry wie, że nie chce zatrudnić faceta, to po
    > grzyba
    > ma dawać takie ogłoszenie?
    > Nie zakładam. Ja to wiem - z doświadczenia :)
    > A ja jestem zdania, że faceci nie sprawdzają się na tym stanowisku, o
    > czym miałam okazję niejednokrotnie się przekonać.

    Widzisz, ja mam inne doświadczenia.
    Każdy może mieć inne.

    To weź jeszcze pod uwagę, że kobieta, ale koniecznie wysoka szczupła,
    młoda blondynka, z dużym biustem.
    ;-)

  • 60. Data: 2009-09-16 10:16:23
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: Zenon Oktawiec <z...@s...com.pl>

    Miroslaw L. Baran pisze:
    > Mógłbym zwracać uwagę, że pisałem o podawaniu
    > numeru liceum a nie typu szkoły, ale mogłem też wyrazić się jaśniej.

    No... nie wiem. Jeśli ktoś np. skończył krakowską Piątkę, to, jak dla
    mnie, jest to informacja ważniejsza niż to, że potem był na AGH.

    pzdr,
    Z.