PracaGrupypl.praca.dyskusje › Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu

  • 1. Data: 2009-09-10 22:59:55
    Temat: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    Pracodawca na polskim portalu w ofercie podał stawkę:
    http://www.pracownicy.it/jobdetails.cfm?jid=5020
    Dawno się z tym nie spotkałem.

  • 2. Data: 2009-09-11 10:22:43
    Od: "Adam" <n...@a...com>

    "Łukasz" <l...@g...pl> wrote in message
    > Pracodawca na polskim portalu w ofercie podał stawkę:
    > http://www.pracownicy.it/jobdetails.cfm?jid=5020
    > Dawno się z tym nie spotkałem.
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    niby tak, ale ja tez czasami spotykam sie z taka informacja, chyba na
    jobexpress czy jakos tak
    tylko ze czesto jest to informacja typu: Warszawa - informatyk 2500 na reke
    :)))

    Adam

  • 3. Data: 2009-09-11 12:02:54
    Od: kgb007 <k...@p...wp.pl>

    Łukasz pisze:
    > Pracodawca na polskim portalu w ofercie podał stawkę:
    > http://www.pracownicy.it/jobdetails.cfm?jid=5020
    > Dawno się z tym nie spotkałem.

    Hays to "łowcy głów" dostają kasę za "każdą głowę" więc podają nieprawdę
    o czym poinformował mnie potencjalny pracodawca na rozmowie .... gromkim
    śmiechem. Może się coś zmieniło, rok temu straciłem tylko czas ...
    oczywiście Hays mnie przeprosił za wprowadzenie w błąd odnośnie kasy,
    wymagań i stanowiska.

    --
    KGB007

  • 4. Data: 2009-09-11 14:25:53
    Od: "Piotr S." <d...@g...pl>

    Łukasz pisze:
    > Pracodawca na polskim portalu w ofercie podał stawkę:
    > http://www.pracownicy.it/jobdetails.cfm?jid=5020
    > Dawno się z tym nie spotkałem.

    Najwiecej ofert z proponowanym wynagrodzeniem znajdziesz na
    infopraca.pl. Na pozostałych portalach informacja o wynagrodzeniu należy
    do rzadkości.

    pzdr.
    Piotr

  • 5. Data: 2009-09-13 08:33:21
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Łukasz napisał(a):

    > Pracodawca na polskim portalu w ofercie podał stawkę:

    Hospody pomyłuj, koniec świata i jeszcze + premia

    Prawie jak hydraulik z 15 letnim stażem ;)

    --
    mariusz

  • 6. Data: 2009-09-13 08:56:02
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pracodawca na polskim portalu w ofercie podał stawkę:
    > http://www.pracownicy.it/jobdetails.cfm?jid=5020
    > Dawno się z tym nie spotkałem.

    Wydrukować, oprawić w ramkę i powiesić.

    ;-D

    Mała uwaga:

    Nie wierzcie ślepo w to, co piszą w ogłoszeniach o pracę.
    Zazwyczaj pokrywa się to zaledwie w 30% z prawdą.

  • 7. Data: 2009-09-13 09:14:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-13, jacem <j...@1...pl> wrote:

    [...]

    > Nie wierzcie ślepo w to, co piszą w ogłoszeniach o pracę.
    > Zazwyczaj pokrywa się to zaledwie w 30% z prawdą.

    Zamienić "w ogłoszeniach o pracę" na "w CV" i też pasuje. :P

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-09-13 09:23:05
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > On 2009-09-13, jacem <j...@1...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zamienić "w ogłoszeniach o pracę" na "w CV" i też pasuje. :P

    Jeżeli CV ma 10 rubryk to mówisz o rubrykach imię, nazwisko i wiek?

    Lemat
    easyISP jest spam friendly - utrzymuje notorycznego spamera polandexport /
    ipeik / netex-sterling, pomóżcie ich przekonać nie wykupując u nich
    hostingu.

  • 9. Data: 2009-09-13 13:15:25
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Lemat pisze:

    [o braku zupełnej wiarygodności CV]

    > Jeżeli CV ma 10 rubryk to mówisz o rubrykach imię, nazwisko i wiek?

    Zawsze mnie bawiło podawanie wieku (najchętniej z datą urodzenia) w CV,
    razem z nazwą szkoły podstawowej i numerem liceum.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Law of Communications:
    The inevitable result of improved and enlarged communications
    between different levels in a hierarchy is a vastly increased
    area of misunderstanding.

  • 10. Data: 2009-09-14 13:34:30
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Zawsze mnie bawiło podawanie wieku (najchętniej z datą urodzenia) w CV,
    > razem z nazwą szkoły podstawowej i numerem liceum.

    Możesz wyjaśnić co konkretnie jest w tym śmiesznego? Nie pytam o szkołe
    podstawową, ale dlaczego niby podanie nazwy szkoły średniej i wieku w CV jest
    dla ciebie zabawne?