PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy managera w międzynarodowym koncernie w branży księgowej za 9tys. brutto w innym mieście

  • 1. Data: 2009-09-09 19:17:06
    Temat: Oferta pracy managera w międzynarodowym koncernie w branży księgowej za 9tys. brutto w innym mieście
    Od: X <k...@g...pl>

    Chyba ciutek za mało, nie sądzicie?

  • 2. Data: 2009-09-10 00:55:11
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "X" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h88uv6$f5b$2@inews.gazeta.pl...
    > Chyba ciutek za mało, nie sądzicie?

    I tak i nie. Miałem raz kontakt z księgową, która w cv chwaliła się
    kierowniczymi stanowiskami w dużych spółkach oraz oczywiście wyższym kierunkowym
    wykształceniem, co jednoczesnie nie przeszkadzało jej zadawać publicznie pytań,
    na które zna odpowiedź pani Krysia prowadząca kiosk Ruchu. I to jest właśnie
    stanowisko dla tej księgowej.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-09-10 00:55:24
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

  • 4. Data: 2009-09-10 08:08:35
    Od: Echh <E...@S...pl>

> [...]
    > zadawać publicznie pytań, na które zna odpowiedź pani Krysia prowadząca
    > kiosk Ruchu. I to jest właśnie stanowisko dla tej księgowej.

    No i nie rozumiem, czemu Pani Krysia z kiosku Ruchu nie mialaby jej
    odpowiadac na pytania, czy do ludzi o takich stanowiskach tzreba sie
    jakos specjalnie odnosic, a moze jakos do stop unizyc, czy co ten
    kapitalizm u nas tak bardzo przypomina feudalizm, ze moze juz nie
    nadazam za trendami z tvn? Ogolnie rzecz biorac, to normlane, poniewaz
    ludzie prowadzace male "biznesy" z koniecznosci, dobrze studiuja te
    chore przepisy, zeby nie wdpepnac na gowno, ktorych pelno, a potem
    stracic wszystko i miec dlugi do konca zycia, bo fiskusowi nie spodoba
    sie jedno ksiegowanie za 6gr, jak to ostatnio pokazywali problem
    kioskarki, ktora ciagali po sadach bo nie wydala paragonu fiskalnego za
    zapalki.

  • 5. Data: 2009-09-10 08:27:51
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Echh" napisał w wiadomości:

    > No i nie rozumiem, czemu [...]

    Zgadza się, nie zrozumiałeś aluzji, zresztą bardzo dobrej.

    wr,

  • 6. Data: 2009-09-10 20:54:09
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "X" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba ciutek za mało, nie sądzicie?

    Jeżeli za mało to po ch.... się tym interesujesz? Widocznie to oferta dla
    miejscowych.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2009-09-11 13:17:32
    Od: Jan Kowalski <v...@g...com>

    On 10 Wrz, 22:54, "Jackare" <j...@s...de.pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:h88uv6$f5b$2@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli za mało to po ch.... się tym interesujesz? Widocznie to oferta dla

    No co ty, chce sie pochwalic na grupie,
    ze na takie kiepskie oferty to on nie odpowiada...

    V.

  • 8. Data: 2009-09-12 21:25:03
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:

    wiadomościnews:h88uv6$f5b$2@inews.gazeta.pl...

    > No co ty, chce sie pochwalic na grupie,
    > ze na takie kiepskie oferty to on nie odpowiada...
    >
    > V.

    Zgadza sie, dostałem taką propozycję po przejściu rekrutacji ale
    odrzuciłem:) Na to samo wyjdzie jak musiałbym opłacić mieszkanie w innym
    mieście...

  • 9. Data: 2009-09-14 12:35:33
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Zgadza sie, dostałem taką propozycję po przejściu rekrutacji ale
    > odrzuciłem:) Na to samo wyjdzie jak musiałbym opłacić mieszkanie w innym
    > mieście...

    Pracodawcy po prostu w tym przypadku nie interesuje miejscowość pochodzenia
    pracownika ani inne szczegóły i komplikacje jego sytuacji osobistej. Założył
    że ma budżet na wynagrodzenie na tym stanowisku w wysokości X i go nie
    będzie zwiększać. Jeżeli komuś nie pasuje to wynagrodzenie to tej pracy po
    prostu z różnych przyczyn nie weźmie. Po co tylko tracić czas i pieniądze na
    zabawę w rekrutację bo zakładam że pieniądze nie były omawiane w ostatniej
    kolejności.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2009-09-14 13:23:09
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    On 9 Wrz, 21:17, X <k...@g...pl> wrote:
    > Chyba ciutek za mało, nie sądzicie?

    Super.
    U mnie w ASO ludzie po studiach i z przeszłością i kierownik magazynu
    ma 2500zł na rękę, Dyrektor hali- inaczej Mistrz ma ok. 3500zł na
    rękę. I co mało? Ja bym brał. Tyle to bierze te 10% szczęśliwych
    rodaków.