PracaGrupypl.praca.dyskusje › POMOCY - konkurs na prcauj.pl

  • 1. Data: 2003-09-16 09:20:29
    Temat: POMOCY - konkurs na prcauj.pl
    Od: "Radziu!" <r...@W...pl>

    POMOCY - na pracuj.pl trwa konkurs - glowna wygrana studia podyplomowe.
    Wsyzstko fajnie, tylko, ze w 2. etapie TYLKO raz mozna sie zalogowac, aby
    sczytac case'a. Zalogowalem sie, sczytalem, ale go nigdzie nie zapisalem.

    Czy wsrod pozostalych uczestnikow konkursu znalazlby sie ktos tak dobry i
    przeslal mi tresc case'a wraz z adresami na jakie trzeba wyslac rowiazanie.
    SPRAWA jest doc pilna.

    r...@i...pl

  • 2. Data: 2003-09-17 05:42:50
    Temat: Re: POMOCY - konkurs na prcauj.pl
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to 16 Sep 2003 11:20:29 +0200, gdy "Radziu!"
    <r...@W...pl> napisał:

> [...]
    >sczytac case'a. Zalogowalem sie, sczytalem, ale go nigdzie nie zapisalem.

    coś mi ten konkurs nie pasuje. wszedłem na te strony, a tam informacja,
    że "zakwalifikowałeś się do II etapu konkursu". Fajnie, ale dziś
    pierwszy raz o nim słyszę :)
    [wyglada na to, że I etap to był pic na wode, chodzi o promocje uczelni]

    pzdr
    r.

  • 3. Data: 2003-09-17 07:57:25
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Robert Drozd napisał(a):

    > coś mi ten konkurs nie pasuje. wszedłem na te strony, a tam
    > informacja, że "zakwalifikowałeś się do II etapu konkursu".
    > Fajnie, ale dziś pierwszy raz o nim słyszę :)

    Moze pierwszym etapem jest wejscia na strone i automatycznie
    kwalifikujesz sie do drugiego etapu :)

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))