PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca inżynierska

  • 1. Data: 2003-09-16 08:29:17
    Temat: praca inżynierska
    Od: "mroowa" <s...@o...pl>

    Zlecę napisanie pracy inżynierskiej z informatyki.
    Baza danych (kilkanaście tabel), projekt w UMLu. Access lub MsSQL.
    Dokumentacja.
    Termin 2-4 tygodnie.
    Czekam na oferty na priv.

  • 2. Data: 2003-09-16 08:52:13
    Temat: Re: praca inżynierska
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    mroowa wrote:
    > Zlecę napisanie pracy inżynierskiej z informatyki.
    > Baza danych (kilkanaście tabel), projekt w UMLu. Access lub MsSQL.
    > Dokumentacja.

    otoz to. :))))

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 3. Data: 2003-09-16 08:55:34
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bk6ivd$jm6$2@inews.gazeta.pl...

    > otoz to. :))))

    No co! Przecież stoi: pl.PRACA.dyskusje...

    ;-)

    Pozdr

  • 4. Data: 2003-09-16 09:06:19
    Od: "Bach" <b...@n...poczta.gazeta.pl>

    > Zlecę napisanie pracy inżynierskiej z informatyki.
    > Baza danych (kilkanaście tabel), projekt w UMLu. Access lub MsSQL.
> [...]
    a potem są tacy "informatycy".
    Myślałem że praca inżynierska (która mnie czeka)
    to coś więcej niż kilka tabel, takie żeczy to się w liceum robiło

    pozdr. bach
    bach2k.republika.pl

  • 5. Data: 2003-09-16 09:22:39
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    Bach wrote:

    > a potem są tacy "informatycy".

    Spotyka jeden abslowent politechniki drugiego.
    - Jak sobie pomysle ze jestem inzynierem to sie boje isc do lekarza.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk

  • 6. Data: 2003-09-16 09:36:39
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mroowa" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zlecę napisanie pracy inżynierskiej z informatyki.
    > Baza danych (kilkanaście tabel), projekt w UMLu. Access lub MsSQL.
    > Dokumentacja.

    No cóż...
    Nawiązując do wątku "Sprzedam prace dyplomowe" mamy właśnie do czynienia ze
    studentem studiów dziennych, jak to ktoś określił "hołdowanej" uczelni jaką
    jest politechnika warszawska, mieszkającym sobie wygodnie w mikrusie...

    O kurcze...!
    Ja też tam studiuję na studiach dziennych. Hmm...może by tak się powiesić?
    :-)

  • 7. Data: 2003-09-16 10:21:55
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > takie żeczy to się w liceum robiło

    bedzie zlosliwie ale z innych rzeczy to
    w slownik w liceum sie nie zagladalo ?

    pozdr.
    MarcinP

  • 8. Data: 2003-09-16 10:27:57
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "KCH" <k...@w...pl> wrote in message news:bk6lhs$hje$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > O kurcze...!
    > Ja też tam studiuję na studiach dziennych. Hmm...może by tak się powiesić?

    Ale tylko studenci zaocznych niszcza rynek pracy swoja niewiedza, wiec sie
    nie wieszaj.
    A swoja droga sposob na tego typu ludzi jest prosty: wystarczy zaporowa cena
    za wykonanie takiej uslugi (jak juz wspomnialem kiedys bylo to okolo 10 tys
    PLN). Jestem pewien ze tego studenta na to nie bedzie stac, a i mamusia sie
    5 razy zastanowi czy warto tyle inwestowac w synka/corke, ktoremu sie nie
    chce przez 3 czy 4 lata zrozumiec kilka prostych spraw i przeczytac kilka
    ksiazek.
    No ale to tylko moje marzenie. Bo jestem tez pewien ze w tym wspanialym
    kraju zawsze znajdzie sie ktos kto to zrobi za 300 PLN.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-09-16 10:42:23
    Od: "Bach" <b...@n...poczta.gazeta.pl>

    > bedzie zlosliwie ale z innych rzeczy to
    > w slownik w liceum sie nie zagladalo ?

    ech, wiesz mam dys-orto-coś-tam ;),
    a do słownika zaglądałem, ba nawet kiedyś
    program w stylu ortoris napisałem (i to na 8bitowcu
    więc słówka wpisywałem ręcznie sprawdzając po trzy razy :).

    pozdr. bach
    bach2k.republika.pl

  • 10. Data: 2003-09-16 10:53:09
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    KCH wrote:
> [...]
    >
    > O kurcze...!
    > Ja też tam studiuję na studiach dziennych. Hmm...może by tak się powiesić?

    a...@p...edu.pl ? :)
    goscia latwo namierzyc :))