PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca inżynierska

  • 1. Data: 2003-09-16 08:24:58
    Temat: praca inżynierska
    Od: "mroowa" <s...@o...pl>

    Zlecę napisanie pracy inżynierskiej z informatyki.
    Baza danych (kilkanaście tabel), projekt w UMLu. Access lub MsSQL.
    Dokumentacja.
    Termin 2-4 tygodnie.
    Czekam na oferty na priv.

  • 2. Data: 2003-09-16 14:55:37
    Temat: Re: praca inżynierska
    Od: "mroowa" <s...@o...pl>

    No cóż rzeczywiście zapomniałem wysłać jako anonimowa osoba i mnie
    wykryliście.
    Ale chcę sprostować. Swoja pracę pracę inżynierską już napisałem i
    obroniłem dawno temu. A teraz chcę sie po prostu dowiedzieć ile mogę wziąść
    za napisanie takiej pracy komuś innemu (nie z Politechniki). Też uważam, że
    to jest moralnie naganne, ale niestety sytuacja finansowa zmusza mnie do
    takiego postępowania.
    Poza tym robię tym również sobie konkurencję na rynku pracy :-(. Pocieszam
    się jedynie tym, że pracodawca podczas rekrutacji sprawdza faktyczne
    umiejętności kandydatów i wtedy wyjdzie, kto tak naprawdę zasłużył sobie na
    ten zaszczytny tytuł.
    Dla mnie to eot. Kto wierzy to jego sprawa. Kto nie wierzy również jego.
    pozdrawiam