PracaGrupypl.praca.dyskusje › PKD

  • 1. Data: 2003-09-16 08:35:13
    Temat: PKD
    Od: "Grzegorz" <o...@p...onet.pl>

    Witam

    Probuje znalezc w internecie i nic, same lakoniczne informace. Mam nr
    dziennika ustaw i tez nic. Czy ktos zna jakis adres gdzie jest Polska
    Klasyfikacja Działalności?
    I jeszcze jedno pytanie: czy wybranie sporej grupy rodzajow dzialalnosci
    (niekocesjonowanych) wiaze sie z jakim wiekszymi oplatami, czy nie zalezy to
    od ilosci rodzajow dzialalnosc. Chce sie zabezpieczyc i zarejestrowac
    dzialalnosc z mozliwie szeroka gama potencjalnych dziedzin dzialania.

    pzdr Grzegorz

    P.S. Byc moze gdybym spedzil wiecej czasu na necie to cos bym znalazl,
    niestety nie moge sobie na to w pracy pozwolic, dlatego prosze o pomoc

  • 2. Data: 2003-09-16 08:51:09
    Temat: Re: PKD
    Od: "Dora" <d...@W...onet.pl>

    Ajajajaj!

    http://effect.com.pl/effectpl/pkd.htm

    Masz i się ciesz - żeby mi to było po raz ostatni.
    A opłaty nie wnosisz dodatkowych za szerokie pole manewru - ale jezeli bieżesz
    się za działalność wymagająca koncesji to już tak (alkohole, przewozy
    transportowe,...)

    Pozd
    Dora