PracaGrupypl.praca.dyskusje › POMOCY ! Jutro ważny dzień !

  • 1. Data: 2004-04-15 08:54:42
    Temat: POMOCY ! Jutro ważny dzień !
    Od: "Darek" <n...@s...ha>

    Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, z 40 kandydatów zostało 4 w tym ja.
    Dzisiaj się dowiedziałem, że jutro będzie przygotowana dla mnie umowa, ale
    Z 2000 brutto (które zaproponowałem na pierwszej rozmowie) zaoferowano mi
    1000 brutto + prowizje (na ostatniej rozmowie). Co dla mnie jest trochę za
    mało, ale wtedy nie skomentowałem tego (może dlatego mnie wybrano z tych 4
    ?). Jedynym słowem jakim skomentowałem to bylo słowo "rozumiem". Więc nie
    uważam żebym potwierdził wtedy, że się zgadzam na taką kwotę.

    Więc czy jutro mogę jeszcze negocjować warunki umowy i jak do tego podejść ?

    ps. Zgodziłbym się na 1000 netto + prowizje. Aha dodam że aktualnie pracuję,
    ale zależy mi na zmianie pracy.

  • 2. Data: 2004-04-15 08:59:50
    Temat: Re: POMOCY ! Jutro ważny dzień !
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    to zależy...

    - jak bardzo ta prowizja jest realna do osiągnięcia
    - jak bardzo się cenisz (kazdy ma swoją cene)

    Nie znam w 100% twojej sytuacji, ale ja bym się cenił. Jak potraktują Cię z
    kopa tak odrazu to co będzie potem ?

  • 3. Data: 2004-04-15 09:07:28
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@s...ha> napisał w wiadomości
    > ps. Zgodziłbym się na 1000 netto + prowizje. Aha dodam że aktualnie
    pracuję,
    > ale zależy mi na zmianie pracy.

    A jaka masz szanse na uzyskanie tej prowizji?

    Kania

  • 4. Data: 2004-04-15 09:44:40
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" napisał:
    (ciach)
    > ps. Zgodziłbym się na 1000 netto + prowizje. Aha dodam że aktualnie
    pracuję,
    > ale zależy mi na zmianie pracy.

    Witam :o)
    Twoje pytanie troche mnie rozbawiło. A dlaczego?
    Zastanów sie: ktos Ci proponuje warunki a TY masz dwa wyjscia: albo sie
    zgadsz albo nie.
    I tylko od Ciebie zależy na co sie konkretnie zgodzisz. Do chwili kiedy
    podpiszesz umowę, możesz negocjowac jej warunki. I trudno jest cokolwiek,
    komukolwiek "z zewnątrz" Ci doradzać. Sam podejmujesz decyzje na co sie
    zgadzasz.

    Sam byłem w takiej sytuacji jakis czas temu:
    - odbyłem ze 3 rozmowy (ale o kasie miałem rozmawiac tylko z Waznym
    Dyrektorem, ktory ciagle nie mial czasu. Ja powiedziałem ile chce, oni "ze
    ok, ale to jeszcze Pan z Waznym Dyrektoremn tylko uzgodni), przeszedłem
    nawet szkolenie produktowe i juz.. juz ... miałem zacząć pracować. I wtedy
    powiedziałem: basta. Albo Wazny Dyrektor ze mna w koncu porozmawia (tylko o
    pieniadzach), albo "do widzenia sie z Państwem".
    Rozmowa z WD trwała 5 minut: ja powiedziałem ile chce, on powiedział ze
    nie, ze może mi dac tylko 50% tego co sobie zyczę. I wtedy pozegnałem sie
    cokolwiek niegrzecznie.

    Wniosek: zastanow sie czego chcesz i za ile sprzedasz swój czas.
    Nie pekaj ;o)

    gebbeth

  • 5. Data: 2004-04-15 10:27:39
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Więc czy jutro mogę jeszcze negocjować warunki umowy i jak do tego podej?ć ?

    Zawsze mozesz. Mozesz byc twardy i nie opuscic, a mozesz tez sie
    potargowac. Przyjmij tez od razu ze prowizje wynosza zero. Tzn sa
    to tylko obiecanki. W ogole nie bierz ich nigdy pod uwage. Po prostu
    powiedz na rozmowie, ze praca za taka kwote cie nie interesuje i podaj
    swoja cene.

  • 6. Data: 2004-04-15 11:11:43
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Negocjować warunki zawsze możesz, a nawet powinieneś... chyba, że Twój
    przyszły szef wychodzi z założenia, że z terrorystami i pracownikami nie
    negocjuje;-)
    Czy te 1000 brutto + prowizja to na okresie próbnym? Jakich zarobków możesz
    się spodziewać po tym okresie? (o ile na taki okres będziesz zatrudniony).
    Jeśli powiedzą, że nic nie mogą powiedzieć to lepiej dać sobie spokój.
    Nie musisz przecież korzystać z pierwszej nadarzającej się okazji.

    Zyczę powodzenia,

    Magda

  • 7. Data: 2004-04-15 11:37:15
    Od: "olo" <k...@f...pl>

    prowizje to ściema, chyba że będą zapisane na umowie.

    zwykle są ale tak, że jesli wyniesie ona zero w praktyce - to machną Ci
    przed nosem świstkiem.

    jak masz robotę to się ceń - ja bym wołał 1700 i wtedy mogę liczyć na
    prowizję....

  • 8. Data: 2004-04-16 06:04:49
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > ?). Jedynym słowem jakim skomentowałem to bylo słowo "rozumiem". Więc nie
    > uważam żebym potwierdził wtedy, że się zgadzam na taką kwotę.

    Dla mnie osobiscie "rozumiem" oznacza wyrazenie zgody w tym konkretnym
    przypadku.
    Wojtek