PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wielka Brytania - prawdziwe oblicze pracy - www.barway.er.pl

  • 1. Data: 2004-04-14 20:19:47
    Temat: Wielka Brytania - prawdziwe oblicze pracy - www.barway.er.pl
    Od: "www.barway.er.pl" <f...@o...pl>

    www.barway.er.pl

    tak pracują polacy w wielkiej brytanii

  • 2. Data: 2004-04-15 02:04:51
    Od: "Paweł" <i...@g...pl>

    Użytkownik "www.barway.er.pl" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5k6hc$7fv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > www.barway.er.pl
    >
    > tak pracują polacy w wielkiej brytanii

    czyli jak? uśmiechnięci na każdym zdjęciu to widzę a co ponadto?

    P.

  • 3. Data: 2004-04-15 07:00:55
    Od: "ata" <m...@N...gazeta.pl>

    czyli jakie? Zle???
    Poza tym nie widze zagrzybialych bud. Jak chcesz przezyc maly oboz
    przetrwania, to zapraszam do hostelu w Irlandii w dzielnicy Monkstown, gdzie
    w zimie wlasciciel wylaczal ciepla wode i ogrzewanie i tak majstrowal przy
    bojlerze w ramach oszczednosci, ze spowodowal maly wybuch :) A spanie po 6
    osob w jednym pomieszczeniu, to przeciez norma. Mniemam, ze byles w pracy a
    nie na wakacjach. A jak ladnie zarobiles i przezyles te tlumy w swojej
    sypialni, to pewnie zrobiles sobie mile wakacje w dobrym hotelu. Czego zycze
    i pozdrawiam. Btw. podoba mi sie tam. Moze sobie pojade. Podaj namiary :)

  • 4. Data: 2004-04-15 08:49:34
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    "www.barway.er.pl" wrote:

    > www.barway.er.pl
    >
    > tak pracują polacy w wielkiej brytanii

    ehhh selery selery

    no ale hostelowi tez mogles zdjecie zdrobic, tam apartamenty 12 osobowe
    byly

    I co by nie mowic barlejowo nie bylo zle. Smakoszem cideru czlowiek
    zostal, poznal pana Szropa i pojezdzil na pijackie wycieczki po Anglii

    pozdrowienia dla sympatykow pana Szropa :)

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392