PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z PITem

  • 1. Data: 2004-04-14 23:52:22
    Temat: Problem z PITem
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

    Dzień dobry,

    Podobny problem pojawił się niedawno, ale u mnie są jeszcze ekstra
    komplikacje:

    Dostałam z pracy PIT za zeszły rok. W dokumencie wpisany jest mój adres
    zamieszkania w miejscowosci A (a jestem zameldowana w B).
    Natomiast w PITach z umów o dzieło wpisany jest mój adres w B (jedna umowa
    podpisana była na początku a druga na końcu roku).
    W zeszłym roku podatek rozliczałam również w B.
    Pytanie:
    Dokąd mam teraz wysłać zeznanie podatkowe? Do własciwego urzędu w A czy do
    właściwego urzędu w B? Jeśli mam wypełnić dokument korekty (to jest chyba
    NIP-F czy coś takiego) to dokąd ją wysłac? do A czy do B? Czy mam tę korektę
    załączyć do zeznania czy wysłac osobno?

    Pozdrawiam,

    Tipesto