PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia - od kiedy się liczy ?

  • 1. Data: 2004-04-15 10:28:11
    Temat: okres wypowiedzenia - od kiedy się liczy ?
    Od: "Rafał" <s...@i...pl>

    WItam wszystkich,

    chciałbym zapytać, bo w kodeksie pracy jakoś nie mogę się tego doszukać:
    Otóż przysługuje mi 2-tygodniowy okres wypowiedzenia, prośbę o rozwiązanie
    umowy o pracę złożyłem w czwartek. No i od kiedy zaczyna się liczyć te dwa
    tygodnie - albo wprost do którego dnia jestem zobowiązany przychodzić do
    firmy ?

    Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 2. Data: 2004-04-15 10:39:45
    Temat: Re: okres wypowiedzenia - od kiedy się liczy ?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    od dnia kończącego tydzień pracy, zwykle sobota

    gromax

  • 3. Data: 2004-04-15 13:19:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 15 Apr 2004 12:28:11 +0200, "Rafał"
    <s...@i...pl> zakodował:

    >Otóż przysługuje mi 2-tygodniowy okres wypowiedzenia, prośbę o rozwiązanie
    >umowy o pracę złożyłem w czwartek. No i od kiedy zaczyna się liczyć te dwa

    Jeżeli złożyłeś prośbę, to nic się nie dzieje i żaden okres nie
    biegnie.

    Jeżeli złożyłeś wypowiedzenie, to kończy się ono najbliższa sobota po
    złożeniu +2 tygodnie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2004-04-15 14:05:34
    Od: "Rafał" <s...@i...pl>

> [...]
    > biegnie.
    >
    > Jeżeli złożyłeś wypowiedzenie, to kończy się ono najbliższa sobota po

    No złożyłem wypowiedzenie... OK to dzięki za informację.

    Pozdrawiam

    Rafał