PracaGrupypl.praca.dyskusje › [NIEOFICJALNE GLOSOWANIE] ocena moderatorow p.p.o

  • 51. Data: 2004-07-07 15:15:05
    Temat: Re: [PODSUMOWANIE]
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    chinol wrote:
    > Glosow oddanych: 12
    > Glosow na TAK: 4
    > Glosow na NIE: 8
    > --------------------------
    >
    > NIEREPREZENTATYWNA grupa wypowiedziala sie. 75% tej grupy zle ocenia prace
    > moderatorow, 25% ocenia pozytywnie.
    > Pomijam komentarze, pyskowki (rowniez wlasne) oraz wypowiedzi nie na temat.

    Może to nie na temat, ale oświeć mnie jak wyliczyłeś te procenty :)))
    Widzę, że ze znajomością matematyki to samo co z newsami :)))
    A tak przy okazji to jeśli chcesz zmienić regulamin grupy to musisz
    zainteresować tematem trochę więcej niż 12 osób.

    --
    papkers

  • 52. Data: 2004-07-07 15:24:47
    Od: "observer" <o...@s...net>

    > A tak przy okazji to jeśli chcesz zmienić regulamin grupy to musisz
    > zainteresować tematem trochę więcej niż 12 osób.

    wakacje przyszly, to i trolle nadciagaja :)

  • 53. Data: 2004-07-07 15:27:44
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > No to patrzymy na ten sam dokument :)) Gdzie tam jest link do formularza do
    > wysylania postow na p.p.o. ?? :))) Bo zaraz zlapie traume - albo mam zacme
    > albo robisz sobie ze mnie jaja w zywe oczy.
    ani jedno ani drugie - MEA CULPA, nie sprawdziłem dokładnie tylko przyjąłem
    że tak być powinno. nie ma. stwierdziłem że nie ma.

    > Ok. Tu widze ze jestes calkiem na nie (deklarowac brak deklaracji tez mozna
    > :) ) Mi chodzi tylko o Outlook i o to ze Outlook w podst. konfiguracji nie
    > ma wogule deklaracji kodowania mime.
    A co do tego, to jest odsyłacz i można to bezproblemowo zmienić (OE).
    I nie deklarujesz brak deklaracji, tylko deklarujesz że pliterek nie będzie.
    a to zasadnicza różnica.
    Tu ci dam przykład brydżowy. Najpierw jest licytacja, później się gra wynegocjowany
    kontrakt. Wynegocjowałeś jakiś kolor atutowy. A później się będziesz tłumaczył,
    że być moze kotrakt wyszedł tylko ty niechcący powiedziałeś o innym kolorze i inny
    grałeś?
    I o ile w normalnym liczeniu punktów ci przejdzie, to w impach albo maksach za bardzo
    nie pójdzie. moczysz na minus.

    > Tomek
    gromax

  • 54. Data: 2004-07-07 15:28:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > A tak przy okazji to jeśli chcesz zmienić regulamin grupy to musisz
    > zainteresować tematem trochę więcej niż 12 osób.

    loool

    Pol dnia juz to wisi a dopiero ktos zwrocil na to uwage :)

    Zacmilo mnie :)

    Tomek

  • 55. Data: 2004-07-07 15:47:04
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > ani jedno ani drugie - MEA CULPA, nie sprawdziłem dokładnie tylko
    przyjąłem
    > że tak być powinno. nie ma. stwierdziłem że nie ma.

    ok, wiec powinno byc - ciesze sie

    > A co do tego, to jest odsyłacz i można to bezproblemowo zmienić (OE).
    > I nie deklarujesz brak deklaracji, tylko deklarujesz że pliterek nie
    będzie.
    > a to zasadnicza różnica

    Ok zostawmy filozofie. Znam twoje zdanie i o to mi chodzilo.

    Tx z konstruktywna wypowiedz

    Tomek

  • 56. Data: 2004-07-07 18:11:58
    Temat: NIE
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Nie, bo nie stosuja sie do swoich zasad i raz puszczaja posty raz nie, poza tym
    za rzadko sie "udzielaja".

  • 57. Data: 2004-07-07 23:42:49
    Temat: Re: NIE
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 7 Jul 2004 11:16:32 +0000 (UTC), "_Normanos_"
    <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote:

    >100 x NIE.
    >
    >jestem na newsach od 1999 roku, tez lubie porzadek, netykiete ("ah jak
    >to kiedys pieknie bylo") itp. ale praca moderatorow tej grupy jest
    >zenujaca.
    >
    >trzeba zliberalizowac FAQ, wprowadzic jakies narzedzie (przez www)
    >ulatwiajace wyslanie poprawnego ogloszenia i odsylac wszystkich do
    >niego.

    Jestem na newsach od zmierzchu bbs'ów i fido i podpisuję się pod tym
    obiema rękami.

    I pod murarzem/tynkarzem.

  • 58. Data: 2004-07-09 12:13:57
    Od: Maciej Krupa <m...@w...pl>