PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT 37 poz. 116

  • 11. Data: 2014-01-26 12:08:36
    Temat: Re: PIT 37 poz. 116
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 25 Jan 2014 17:32:45 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >PIT11:
    >Przychód (pole 25): 4430
    >Koszty uzyskania przychodów (pole 26): 309
    >Dochód (pole 27): 4120
    >Zaliczka pobrana przez platnika (pole 29): 251
    >
    >Skladki na ubezpieczenia spoleczne (pozycja 66): 607
    >Skladki na ubezpieczenia zdrowotne (pole 68): 289
    No to tak jak pisałem:
    Suma kwot z poz 116 i 117 nie moze przekroczyc kwoty z poz 115.
    Podatek wychodzi 76,50 więc w poz. 116 nie moze byc wiecej.

    >ogólnie to przez to pojawia mi się
    >NADPŁATA 200 pln... no i wiadomo ;o), a raczej nie wiadomo ;o)...
    Masz nadpłaty 251 zł i czego nie wiadomo?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 12. Data: 2014-01-26 12:18:06
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Masz nadpłaty 251 zł i czego nie wiadomo?

    no własnie tego, co to za idiotyzm, pracodawca płaci, a później zwracają...
    czyli jest OK tak?

  • 13. Data: 2014-01-26 17:01:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 26 Jan 2014 12:18:06 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >no własnie tego, co to za idiotyzm, pracodawca płaci, a później zwracają...
    >czyli jest OK tak?
    Jest ok. Ciesz się że zwracają. Lepsze to niż konieczność dopłaty :)

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 14. Data: 2014-01-26 17:34:18
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dz.

  • 15. Data: 2014-02-06 12:14:38
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ale ja tego nie rozumiem, jak to możliwe, że po wpisaniu danych z jednej
    firmy wychodzi nadpłata jakaś tam, a po wpisnaiu danych drugiej firmy
    wychodzi nadpłata zerowa albo do zapłaty...

    co to za idiotyzm? może mi Ktoś wyjaśnić?

  • 16. Data: 2014-02-06 21:24:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 6 Feb 2014 12:14:38 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >wychodzi nadpłata zerowa albo do zapłaty...
    >
    >co to za idiotyzm? może mi Ktoś wyjaśnić?
    Ustawa o PIT zapewne jest w stanie to wyjaśnić.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 17. Data: 2014-02-06 22:05:01
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    mówisz o tym?
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,2,13,13,700,,,
    ustawa-z-dnia-26071991-r-o-podatku-dochodowym-od-oso
    b.html
    warto to przeczytać, czy sam bełkot?

  • 18. Data: 2014-02-06 23:07:01
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-02-06 12:14, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    > wychodzi nadpłata zerowa albo do zapłaty...
    >
    > co to za idiotyzm? może mi Ktoś wyjaśnić?

    Tak.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2014-02-07 19:27:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 6 Feb 2014 22:05:01 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >mówisz o tym?
    >http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,2,13,13,700,,
    ,ustawa-z-dnia-26071991-r-o-podatku-dochodowym-od-os
    ob.html
    >warto to przeczytać, czy sam bełkot?
    Szczególnie:
    Rozdział 6. Podstawa obliczenia i wysokość podatku.
    Rozdział 7. Pobór podatku lub zaliczek na podatek przez płatników
    Rozdział 8. Zeznania podatkowe

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 20. Data: 2014-02-25 15:52:42
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    złożyłem PIT 37, ale zapomniałem, że coś tam jeszcze dostawałem z Urzędu
    Pracy...

    dwa pytania:
    1. jak składa sie korektę PITu 37
    2. jak wypełnić PIT 37 danymi z PITu 11 z UP?
    w tym picie są jakieś pozycje nie wymienione na PIT37, może mam je wpisać w
    pozycje "INNE dochody nie wyminione w punktach 1-4"?
    w PIT 11 z UP mam wypłenione pola 52 53 54 i 77, jak mam je wpisać do PIT37?

    HELP!