PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracuję sobie siedząc w necie

  • 1. Data: 2014-01-17 20:53:16
    Temat: Pracuję sobie siedząc w necie
    Od: a...@g...com

    Mimo że mamy już XXI to dalej trudno o dobrą pracę a nawet o jakąkolwiek. Siedzę więc
    w domu przed komputerem i staram się coś zarobić w necie - www.awat.ugu.pl

  • 2. Data: 2014-01-21 14:25:33
    Temat: Re: Pracuję sobie siedząc w necie
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    niektórzy to myślą inaczej, znam wielu takich (czytaj wszystkich) co
    wyglądają w miarę normalnie, mają wszystkie kończyny, a się okazuje, że
    biorą po półtora miesiąca na jakąś rehabilitację... tuskowa szkoła, nie ma
    to jak się dobrze ustawić na przyszłość...

    ale jak czasami wpadam na pocztę to widzę, że niektórym się powodzi, dość
    często trafiam na jakiegoś powskiego barana który przynosi po 10 reklamówek
    paczek do wysyłki...

    a dziś chciałem sobie kupić mandarynki na straganie, a tu się okazało że
    jebany tusk zablokował wolny handel i wygonił wszystkich z targowiska...

    precz z gronkiewicz, "rządamy" wolnego handlu!!!!

  • 3. Data: 2014-01-21 17:44:13
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-01-21 14:25, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    > biorą po półtora miesiąca na jakąś rehabilitację... tuskowa szkoła, nie
    > ma to jak się dobrze ustawić na przyszłość...

    No. Mieli się od kogo uczyć:
    http://polska.newsweek.pl/zona-adama-hofmana-z-pis-n
    a-lewych-zwolnieniach-w-kghm,47929,1,1.html

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 4. Data: 2014-01-23 14:44:36
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ale muszę Wam powiedzieć, że w serwisie praca jest... jak ktoś to lubi to
    może zbić na tym niezłą forsę... niby 21wiek, a wszystko psuje się na
    potęgę... z jednym g... się obrobisz zaraz pojawia się dziesięć kolejnych...
    tylko trzeba to lubić, a nie każdy lubi rozkładać rzeczy które wymyślone są
    tak, żeby się nie dały rozebrać bez popsucia... taka refleksja z okazji
    ładnej pogody...

  • 5. Data: 2014-01-25 11:33:08
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ale musze jeszcze napisać, że jest "branie" na młodych... co rusz to widzę,
    że zatrudniają młodych nawet po technikum niż starych doświadczonych...

  • 6. Data: 2014-01-25 17:20:54
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    aż się prosi, żeby zauważyć, że Ci młodzi pracownicy to uczniowie tuskowych
    teleinformatyków, których to tusk nazatrudniał dawno temu jak tylko objął
    panowanie nad światem...