PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać"

  • 1. Data: 2014-01-16 21:18:38
    Temat: Przy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać"
    Od: a...@g...com

    Witam.
    Nie wiem czy to dobra grupa, ale...
    Czy wie ktoś co zrobić przy próbie wysłania zatwierdzonego dokumentu ZUS ZUA przez
    profil ePUE - ePłatnik cały czas kręcą się zielone kropeczki i widnieje komunikat
    "Operacja w trakcie proszę czekać" i tak od 1,5h. Sesja gaśnie, loguję się znów,
    wysyłam zatwierdzony dokument i tak w kółko... Dokument był zweryfikowany, wszystko
    było poprawnie, konto płatnika zostało utworzone...
    Nie mówiąc już o tym, że mam problem w ePłatniku na kompie, mam certyfikaty, które
    nie działają... no ale to nic wspólnego z kontem na ePUE nie ma i tym będę się
    przejmować później. Teraz muszę jakoś wysłać ten ZUS ZUA... wie może ktoś co z tym
    zrobić, żeby operacja została wykonana (na 3 przeglądarkach jest to samo)?

  • 2. Data: 2014-04-01 14:45:38
    Od: m...@m...pl

    Zapewne to już nieaktualne, ale może innym to pomoże. Przed wysłaniem dokumentów z
    ePłatnika, należy ustawić sposób podpisywania dokumentów, ponieważ profil zaufany z
    ePUAP nie jest domyślną metodą, jest nim kwalifikowany podpis elektroniczny. W tym
    celu należy skorzystać w PUE z zakładki Ogólny, potem po lewej Ustawienia i z
    rozwiniętej listy Ustawienia konta. Następnie należy zaznaczyć opcję Sposób
    podpisywania dokumentów w aplikacji ePłatnik: Podpis profilem zaufanym ePuap, a potem
    się przelogować. Trzeba również uważać na blokowanie wyskakujących okien w
    przeglądarkach - PUE otwiera okno w którym wskazujemy nasz profil zaufany z ePUAP i
    potem potwierdzamy kodem z SMS.

  • 3. Data: 2014-06-14 21:55:40
    Od: i...@g...com

    Chciałam bardzo podziękować za odpowiedź, bo miałam dokładnie ten sam problem, co
    autorka pytania i dzięki tej odpowiedzi szybko poprawiłam ustawienia. Gdyby nie ta
    odpowiedź pewnie długo nie mogłabym znaleźć w czym tkwi problem. Jeszcze raz
    dziękuję!

  • 4. Data: 2014-08-02 10:37:00
    Od: k...@g...com

    Ja też bardzo chciałem podziękować, bo zmużdżam się nad tym od kilku dni i nie mogłem
    sobie z tym poradzić.

  • 5. Data: 2014-08-09 13:40:45
    Od: s...@g...com

    Dolaczam sie do podziekowan. Szybko udalo mi sie uporac z problemem
    Wielkie dzieki

  • 6. Data: 2014-09-07 11:14:47
    Od: a...@g...com

    napisał:
> [...]
    zrobić, żeby operacja została wykonana (na 3 przeglądarkach jest to samo)?

    Wielkie dzięki! To chyba powinno się automatycznie ustawiać jak się zalogowałem za
    pomocą epuap. Lub żaby chociaż jakiś komunikat dali, że coś jest nie tak.

  • 7. Data: 2014-10-30 18:09:01
    Od: l...@g...com

    Witam może ktoś wie jak rozwiązać taki problem...
    chcę wejść w ePłatnika i wyskakuje mi okno " błąd w inicjalizacji" w którym jest
    napisane "Wystąpił błąd podczas procesu inicjalizacji kartoteki płatnika.".... dodam,
    że pierwszy raz chciałem odpalić epłatnika. Po naciśnięciu OK, wraca mi na stronę
    ogólną PUE. ehh nie mam pojęcia o co chodzi, nic nie mogę nigdzie znaleźć na taki
    temat:(

  • 8. Data: 2015-02-01 10:56:37
    Od: t...@g...com

    A ja oznaczyłem ePUAP jako sposób podpisywania, wyłączyłem AdBlocka, przelogowałem
    się, zaznaczyłem deklarację do wysyłki po prawej stronie, a po naciśnięciu "wyślij"
    nic się nie dzieje.

  • 9. Data: 2015-02-02 20:20:57
    Od: g...@g...com

    W dniu niedziela, 1 lutego 2015 10:56:38 UTC+1 użytkownik t...@g...com
    napisał:
    > A ja oznaczyłem ePUAP jako sposób podpisywania, wyłączyłem AdBlocka, przelogowałem
    się, zaznaczyłem deklarację do wysyłki po prawej stronie, a po naciśnięciu "wyślij"
    nic się nie dzieje.

    Mam dolkadnie ten sam problem, czy udalo sie go moze rozwiazac?

  • 10. Data: 2015-04-05 00:09:45
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 20:20:59 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    przelogowałem się, zaznaczyłem deklarację do wysyłki po prawej stronie, a po
    naciśnięciu "wyślij" nic się nie dzieje.

    > Mam dolkadnie ten sam problem, czy udalo sie go moze rozwiazac?

    Miałem ten sam problem.

    Prawdopodobnie masz włączone blokowanie wyskakujących nowych okien.
    Proponuję skorzystać z IE lub wyłączyć blokowanie.