PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT 37 poz. 116

  • 21. Data: 2014-02-25 18:42:08
    Temat: Re: PIT 37 poz. 116
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-02-25 15:52, tusk, donald tusk pisze:
    > złożyłem PIT 37, ale zapomniałem, że coś tam jeszcze dostawałem z Urzędu
    > Pracy...
    >
    > dwa pytania:
    >(...)
    > HELP!

    Za śmiecenie na grupach nie powiem ci. Tyle lat śmiecenia i jeszcze nie
    dotarło do ciebie. Beton. Kompletny beton. Nic dziwnego, że przegrywacie
    każde wybory.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2014-02-25 19:09:41
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ale porównując do ilości przekazu z wolnych to musisz mi przyznać, że się
    mocno ograniczam...

    P.S. może Ktoś wie o tych PITach?

  • 23. Data: 2014-02-25 23:37:35
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-02-25 19:09, tusk, donald tusk pisze:
    > ale porównując do ilości przekazu z wolnych to musisz mi przyznać,

    dziecko, ja nie muszę

    > że
    > się mocno ograniczam...

    Bo masz problem. Normalny człowiek nie syfi na grupach dyskusyjnych,
    więc nie musi się ograniczać.
    Jak wyzdrowiejesz nie będziesz musiał się ograniczać.

    > P.S. może Ktoś wie o tych PITach?

    Wie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 24. Data: 2014-02-26 10:59:24
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    weź Kviat nie spamuj mojego wątku tylko mi napisz...

  • 25. Data: 2014-02-26 11:26:16
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-02-26 10:59, tusk, donald tusk pisze:
    > weź Kviat nie spamuj mojego wątku tylko mi napisz...

    Właśnie uaktywniła się Stokrotka, Twoja przyrodnia siostra w wierze,
    może razem coś zdziałacie...

  • 26. Data: 2014-02-26 11:40:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jeśli Ktos wie jak wypełnić to g... to proszę o info... na picie z UP nie ma
    pozycji koszty uzyskania przychodów... czyli co mam je pominąć w PIT 37?

  • 27. Data: 2014-02-26 17:48:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    kurdę Nikt nie wie?

  • 28. Data: 2014-02-26 22:27:13
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-02-26 17:48, tusk, donald tusk pisze:
    > kurdę Nikt nie wie?

    To, że syfiarzowi nikt nie chce pomóc nie oznacza, że nikt nie wie.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 29. Data: 2014-02-27 12:56:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    kurde może Ktoś jednak wie?

  • 30. Data: 2014-03-01 18:47:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    w necie piszą, żeby wpisac do INNE, prawda to? czy moglibyście mi zrobić
    łachę i dopisać?