PracaGrupypl.praca.dyskusje › PILNE !!!

  • 1. Data: 2002-06-27 19:33:09
    Temat: PILNE !!!
    Od: "Slavo" <s...@p...onet.pl>

    Jestem zarejestrowana w Urzędzie Pracy i posiadam ststus osoby
    bezrobotnej-chodziło mi głównie o ubezpieczenie.
    Dostałam dzisiaj ofertę pracy w jednym z dużych banków, ale na umowę
    zlecenie (3 tygodnie).
    Czy przez ten czas bank odprowadza składkę na moje ubezpieczenie i tracę
    status bezrobotnego czy bank odprowadza tylko od tej kwoty, którą dostanę
    podatek i nic więcej i dalej mogę korzystać z pośredniaka.

  • 2. Data: 2002-06-27 20:35:17
    Temat: Re: PILNE !!!
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    Sorry, ze sie wcinam i to w dodatku nie na temat.
    Czy ty drogi przyjacielu nie jestes wciaz GC?
    Jesli tak to wyjasnij innym GC czemu ma sluzyc ubezpieczenie w PL?

  • 3. Data: 2002-06-28 06:50:44
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > status bezrobotnego czy bank odprowadza tylko od tej kwoty, którą dostanę
    > podatek i nic więcej i dalej mogę korzystać z pośredniaka.

    Troche nie do końca rozumiem Twoje pytanie, i czemu akurat ubezpieczenie Cie
    tak zajmuje. Zgłaszasz swoja umow w Urzędzie, jak sie skończy jej trwanie,
    to wracasz (w ciągu siedniu dni) na kontynuacje. Dają Ci nowe kwity i
    wszystko działa jak wczesniej. Nawet , jak masz prawo do zasiłku, to
    przerywasz go na czas umowy, i potem przysługuje Ci dalej w takiej Ilości,
    ile nei wykorzystałaś. Żdnych problemów.

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-06-28 09:24:44
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

    "Slavo" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    _______^^^^^^^^^^^^^^^^^^ to chyba jednak nie Slawek.
    Zastanawialem sie nad jego piekniejsza polowa, ale to tez odpada

> [...]
    > status bezrobotnego czy bank odprowadza tylko od tej kwoty, którą dostanę
    > podatek i nic więcej i dalej mogę korzystać z pośredniaka.

    Niestety nie potrafie ci pomoc. Nigdy nie mialem statusu bezrobotnego.
    Jedynie niecale 2 miesiace po studiach 5 ponad lat temu. Ale to byly
    inne realia.
    Zareagowalem, poniewaz uzywasz nicka osoby powszechnie znanej
    w naszym gronie.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 5. Data: 2002-07-01 14:21:12
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Pawelek" <p...@g...net> wrote in message

> [...]
    > Zastanawialem sie nad jego piekniejsza polowa, ale to tez odpada

    > Zareagowalem, poniewaz uzywasz nicka osoby powszechnie znanej

    Dzięki Paweł za zainsteresowanie
    A osobę stosującą mego nicka proszę o zaprzestanie, gdzyż wywołuje to duże
    zamieszanie (heh... rymneło mi się nawet)

    --
    pozdrówka, prawdziwny Slavo (ten z M co pracuje u B.G ;-) i pija p. ;-))))